Faiz Yorumları

K - gram-altin 3 ay önce

@utku_80 ANZ, "Altın , 1970'lerden bu yana, 7 faiz artırımı döneminin biri dışında tümünde yukarı yönde hareket etti. Metal ayrıca, faizlerin göreceli olarak yavaş arttığı dönemlerde de daha iyi performans gösterdi" şeklinde görüş bildirdi.

0 1 0
GoldPrice - ons 3 ay önce

Önemli!!!En iyi altın tahmincisi BNP Paribas SA, altında yükseliş bekleyenler net bir tehlikeyle karşı karşıya: Fed. Bloomberg'un haberine göre Londra'da BNP Paribas emtia piyasaları stratejisti birim yöneticisi Harry Tchilinguirian, Fed'in bu yıl bilanço daraltırken tekrar faiz artırımına gitme planının faiz ödemesi yapnayan değerli metal için olumsuz olduğunu belirtti. Bloomberg'ün ikinci çeyreğe ilişkin altın tahmini sıralamasında ilk sırada yer alan Tchilinguirian, en fazla düşüş bekleyenler arasında yer alıyor. Altın tahmincisine göre metal, Perşembe günkü 1,225 dolardan dördüncü çeyrekte onz başına 1,165 dolar seviyesine gerileyecek.

4 1 2
GoldPrice - ons 4 ay önce

Fed faizi koydumu bu ons inecek 1240 kadar yolu var...

0 4 2
V - gram-altin 7 ay önce

Arkadaşlar, FED önümüzdeki bir sene içinde 3 veya 4 kere faiz arttırımı yaparsa ONS altın yine de bu seviyeleri koruyabilir mi?

0 2 3
E - gram-altin 8 ay önce

@Sallamasız Tahmin faiz arttirimina giderse kaca kadar duser acaba

0 0 0
A - USD 5 ay önce

@RAKAM VE SEVİYE üstadım merkez bankasi faize dokunmazsa ne olur kabaca bilgi verme sansin var mi acaba..

122 0 0
Y - USD 8 ay önce

@MakEng 3.72 yi kırabilseydi, 3.67 lere gelecekti. Faiz oranı 10-15 puan yükseltilse ancak tatmin edici düşüşler olacaktır ki bu imkansız. 0.25 veya 0.50 gibi faiz artırımı bekliyorum. Bankaların döviz borcu var ve MB'dan çekecekler. Fitch, ne yazık ki mutlaka yeniden kıracak notumuzu! Detaylara biliyorsunuz o yüzden girmeyeceğim ama Ekonomik ve politik durumlarımızdan dolayı da geri çekilmesini ve veya kısa vade'de böyle 2 ileri 1 geri oynamasını beklemek zaten saflık olur. Naçizane 26 senelik bir ekonomist olarak fikrimi paylaştım. Önceliğim Vatanım ve milletim. Bu arada orta/uzun vade'de doların 6 - 7 olması bekleniyor. Haklarımızda hayırlar olsun çünkü aynı gemideyiz, vesselam..!

34 8 2
Y - gram-altin 8 ay önce

@Ekremim MB ciddi bir faiz artırmaz çünkü emlak sektörü balon oldu ve faizi artırdığı zaman kredi çekilmeyecek, satış yapamayacaklardır. Koca sektör sıkıntıda ve ellerindekileri çıkarmak zorundalar. Fitch notumuzu kırması da beklenti dahilinde bu yüzden bir an da aşırı bir yükselme olmayacak. Fakat, herkes kendi cebine göre hareket etsin ve uygun bulduğu fiyattan alıp, kesinlikle beklesin derim! Döviz artışı ihracat yapan kimi sanayici ve yatırımcılar için kazanç/kar demek olsa da ülkemiz ve çoğu esnafımız için bir kayıp oluyor! Tekrar ediyorum, bunlar kendi görüşlerimdir, sizler en doğrusunu bilirsiniz. Sağlıklı ve kazançlı haftalar..

0 6 1
H - gumus 8 ay önce

@aaydin12 faiz artirmak kacinilmaz bu durumda baska bir sekilde bi dolar dusmez

0 2 0
H - USD 8 ay önce

Trump'ın 'doların çok güçlü' olduğunu söylemesi gelişen ülke kur ve borsalarını destekledi ABD'nin yeni Başkanı Donald Trump'ın doların çok güçlü olduğunu söylemesinin ardından Asya'da gelişen piyasa para birimleri ve borsalar güçlendi. Bank of Montreal FX stratejisti Greg Anderson "Dolar Fed'in faiz artışları, güçlü büyüme ve Trump'ın politikalarıyla desteklenecek ancak çok fazla iniş çıkışlar olacak" dedi

0 0 0
H - USD 8 ay önce

@uzman analizz mb faizini sabit tuttu

10 0 1
H - EUR 8 ay önce

@Batalla faiz artirilmadi kardesim sabit tutuldu

0 0 0
H - USD 8 ay önce

@zarar=kar evet mb politika faiz oranini sabit tuttu diyor her yer

0 0 0
H - USD 8 ay önce

@hema öyle kardesim kapat sayfani buradan git faiz maiz artirmadi bilmiyorsun bari yazma

7 1 3
H - USD 8 ay önce

@FCKL198 TCMB politika faizini degistirmedi; ust bandı %9,25 e GLP'yi %11 e yükseltti

0 0 0
H - USD 8 ay önce

@Acemi son dakika mb faiz koridorunun ust bandini 0.75 puan artirdi

0 1 0
C - USD 2 yıl önce

15-16 aralık fed faiz artırma yoluna gidecek kademeli olarak sürpriz olmazsa ve bu doların çıkışını saglar diye düşünüyorum tabi ruya ve türkiyenin tutumlarıda önemli

0 4 1
S - ons 1 yıl önce

ve umut ediyorum ki bu ons aynı dolar gibi dibi buldu zaten dolar 20 nisanda ki faiz indirimini beklemeden çıkışa geçti ve ons da buna destek vereceğini umut ediyorum. Bir kaç gündür gram da güzel bi yükseliş olur. saygilar

0 3 2
S - gram-altin 1 yıl önce

altın hakkında fikri olan arkadaşlardan yorum alabilir miyim? yarın faiz indiriminden sonra elimde bulunan altınları kaç orandan satayım. 112 alım ortalaması ile 300 gr var elimde. faiz indiriminden sonra kaça kadar çıkar ortalama bi hesap sözler misiniz?

8 4 1
S - USD 1 yıl önce

Değerli Arkadaşlar; Lütfen aramızda kendini kötü hisseden arkadaşlar hemen şimdi duş almaya gitsin hatta kendini çok kötü hisseden arkadaşlar bi gusül abdesti alsın. Yarın malum faiz indirimi var şimdiden tedbir alalım lütfen :) Herkese şimdiden hayırlı geceler yarınki indirimden sonra güzel kazançlar dileğiyle..

0 11 10
S - USD 1 yıl önce

arkadaşlar bu faiz indirimi ile çıkacak dediğimiz dolar sizce neden indi? Benim tahminim bu geçen haftaki Suudi kralının ziyareti ile başlıyor. bu kral getirdi verdi parayı bize bizde faiz indirimi yaptık ve çıkmasını beklerken düştüğünü gördük. illegal yollardan piyasaya giren dolar sizce doların düşmesine neden değil midir? yada bu Suudi kralının gelmesi ile faiz indirimi arasında bir hafta olması tesadüf eseri midir? Bu son 20 günde tek gözüme çarpan olay bu oldu, yoksa dolar şu an 2,87 - 2,88 ler de seksek oynaması lazımdır? benim düşüncem bu, bana katılanlar?

1 8 5
S - gram-altin 1 yıl önce

@taMer bu demek oluyor ki Suudi kralı bu nedenden dolayı bizi ziyaret etti geçen hafta. yani para getirdi faiz indirimi oldu ama dolar tam tersine düştü ki geçen hafta ki kralın gelişi bu haftaki faiz indirimine tesadüf mü sence?

0 1 0
S - gram-altin 1 yıl önce

@isa25 slm babacan bu konuşmaların aslı neyi gösteriyor pek takip edemedim. haziranda faiz artışı var mı? veriler ne yönde gidiyor. kurlara bakıldığında iyi şeyler dönmüş ama önemli olan verilerin seyri me yönde olacağı?

0 0 3
S - USD 1 yıl önce

@puslukurt18 Ppk dediğin banka hangi ülke oluyor ve faizle beraber doların durumu ne olur

0 1 1
S - USD 1 yıl önce

@puslukurt603 faiz artarsa ne olur peki dolarda

0 2 2
S - gram-altin 1 yıl önce

0.50 Faiz arttırımı oldu arkadaşlar ama terslik var

1 1 2
S - USD 8 ay önce

@Hasan Fehmi bey ⭐⭐⭐ Hasan bey yarın ki mb faiz kararı ile bi yazı yazar mısınız nasıl bir yol izlemeyi dusunuyorsunuz

2 2 3
burakkdeveci - USD 9 ay önce

@takipci7 Çok güzel bir yatırım fed bu akşam 22.30da bu senenin ikinci faiz arttırımına giderse bant 25ten -ki o yönde beklentiler- bu iç piyasadaki yani abd ülkesinde dolar talep ihtiyacını artıracaktır. Bir ülkenin parasına talep olduğu sürece değer kazanacaktır

0 1 0
M - USD 9 ay önce

Faiz artmadı bozanlar geçmiş ola

0 0 0
H - USD 7 ay önce

Güne 3.60 seviyelerinden başlayan kur, gün sonunda 3.63'ün üzerine çıktı. Kur, ABD'de Conference Board tarafından açıklanan Tüketici Güveni verisi sonrası yükselişe geçti. ABD'de  4. çeyrek GSYH verisi de açıklandı. 4.çeyrek büyümesi yukarı yönlü revize edilmedi ve %1,9 olarak kaldı. Öte yandan, Fed üyelerinden John Williams'ın bu akşam saat 23.30'da konuşma yapması bekleniyor. Dün konuşan Dallas Fed Başkanı Kaplan, Fed'in faizleri kademeli bir şekilde artırırken sabırlı olması gerektiğini söyledi. Öte yandan Fed'in Mart ayı toplantısında faiz artırımına gitme ihtimali yüzde 50'ye yükseldi. 

0 0 0
H - gram-altin 4 ay önce

@Msoner Para satış Ve alışları sırasında en önemli şey çevirdiğin paranın elinde olması yani 100 $ 300 tl ye çevirdin o 100 dolardan çevirdiğin para hemen eline geçmesi lazım Ve bu şart var banklarda aynı zamanda faiz olmaması

43 1 0
F - gram-altin 6 ay önce

yarın ne olur arkadaşlar altın fedin faiz arttirimina gitmesi halinde?

0 3 1
M - EUR 7 ay önce

Arkadaşlar ülkenin durumu ortada işsizlik, ekonomik veriler, özel sektörün borçları vs. Dövizin artmaması için hiçbir sebep yok vatandaşa inin sorun piyasa nasıl diye bin dert anlatır.Doğrusu piyasa kan ağlıyor merkez bankasına baskı yapıp faizle oynamaya çalışmak veya döviz stoğu yaptırıp sonra kar yaptırmak ne kadar yanlış bir politika.Bu şekilde kısa vadede birşey yapılır ama uzun vadede kazanan hep döviz olur.Ülkede katma değerin yüksek olduğu üretim yok.Yıllardır takip ederim döviz her zaman uzun vadede artar.Yatırım tavsiyesi değildir.Sadece tespit yapıyorum.Kimse yanlış anlamasın ne evetçiyim ne hayırcıyım.Ülkenin bekası benim için önemlidir.

0 1 0
F - USD 7 ay önce

Tekrar yazmakta fayda var. Seçim vesilesiyle şu dönem doları düşürmek için herşeyin mübah olduģu bir dönem. Son koz TL de faiz arttırımı. Bu özel politikaya Trum gibi boş boğaz birinin de aralarda destek olduğunu görmemezden gelmemek lazım. Dolar indeks i dün ve bugün dolarin 3.90 seviyelerine çıktığı zamanla hemen hemen ayniydi. Peki gerçekten TL okadar degerlendi mi? Kağıt üzerinde evet (fona gecirilenlerden sonra dünyada 5. oldu ) bir nevi sivas böyüyo ama bize değil. Referandumda hayir cikarsa ne olacak? bu durdurma cabalari GEVSETILECEK dolar cikacak. Neden cıkamalarını istesesinlerki sorusunun cvpini bilmiyen birinin döviz alim satimi yapmasi teklikeli. Bu nedenle referanduma kadar aralarda 3.66 dan 3.75 lere cikip tekrar 3.55 e inmesi gibi dalgalanlamalar dışında uçuş beklemek hata olur. Yatirim tavsiyesi değildir. siyasi tarafida yoktur. bu haldeyiz...

0 2 0
T - USD 12 ay önce

@🇺🇸Donald J Trump🇺🇸 aynen 2 yi gorup 1.92 ye gerilemisti aguatos 2013 doneminde sonra 2.35 gordu ardindan merkez bankasi faizleri yukseltip zamanla 2.07 ye geri dondu sonra yavas yavas 3 lerdeyiz.ne olacagi belli degil ama yon yukari usd yi asagiya itecek hic haber yok.

0 2 0
T - USD 10 ay önce

@levent cikmakmi hocam faiz artirimi yoksa.cikmayada gerek yok.

0 3 0
T - USD 11 ay önce

@nsbal06 yigit bulut acikladi bugun.tcmb yarin faiz indirmez...

7 1 3
T - USD 11 ay önce

@levent hayir hocam gorevden alacak cunku dusuk faizi savunuyor aksine clinton gelince fed rahatlayip faiz artirimi surecine girecek...

0 1 0
T - USD 11 ay önce

@myavuz18 duzeltme yapmak istiyorum.trump aksine dusuk faizi savunuyor.bundan dolayiki yelleni gorevden alacagini soyluyor.

0 0 1
T - USD 11 ay önce

@myavuz18 elbette ama.dusuk faizle yapay ekonomi yaratildigini belirtti.faiz artirilirsa yapayliktan dolayi bozulacagini soyledi diye biliyorum bende.su habere bakabilirmisiniz benmi yalnis okuyom acaba.ama dediginz gibi ulkemize faydali seyler olsun.http://www.businessht.com.tr/piyasalar/haber/1309057-trump-geriledikce-fedin-faiz-artirma-olasiligi-artiyor

0 0 0
Sonraki Yorumlar

Konu Başlıkları

Alarmlarım

İstediğiniz kura ALARM KURUN, Alarm kurduğunuz değere ulaştığında bildirim alın. Alarm kurmak , alarmlarınızı düzenleyebilmek ve tüm cihazlarınızdan bu özelliği kullanmak için üye olun.