USD iyi tatiller arkadaşlar evet bu hafta ve geçan hafta yatırımcı sistemi takip etti emitalarda ne kazandı dolarda 570 al 586 sat 25 kurs kar sonra 584 seviye geri al şimdi tekrar dolar 589 sadece 2 haftada yaklaşık. nerde düşer nerde çıkar. sadede 2 haftada 40 kuruş kazandırdık 😙 paritelere özellikle AUD Zirve yakaladık. 382 alınan AUD 3890 4 lirayı gördü ve sermaye karı dahil edersek tam 2 haftada tek seferde 30 kurus kar aldık 😙 altın. son 2 haftada 280 273 duser akabinde Ekim 2 10 arası 280 aşar. akabinde 285 282 düşer 2019 da giram altında tam 60 lira kazandırdık 😙🤩 GBP. CAD EUR CHF YEN SEK Nok SAR Ruble. ve TL değer kazanacağı nokta tam isabet yapıldı 👈. eski hesabı bura taşıdık. yaklaşık 60 gunde 1500 aşan 2000 e giden kişi takibe girdi. 2019 da tam 312 adet dolar saatli analiz yaptık 🤩

    USD @👑 👑 KRAL👑 👑 yanlış anlama şu an sıkıntı yok yok yani ABD başkanı Türkiye'yi ekonami olarak çökertirim demesi. eğer öyle bişey yaparsa. basit japonya yatırımcı kaçmak mantıklı. zaten aynı. gelir gelir aslında hiç almasak daha iyi ama alırız buda gerçek bende diyom ABD gideceğine japonya gitsin .

      USD arkadaşlar birde şunu soleyim diyelim. ABD ilerde ilişki bozuldu amarika Türkiye çökertme hedefi alır ise tabi dostluk başka ticaret başka ben şahsım adına. yani iş ülke konusu olursa. dolar. al sat yerine. japon yeni al sat yapacam buda bilinsin. dolardan kar yada zarar edeceğime. japonyadan gelsin en azından. bize zararı yok kendi işinde gücünde. ABD kazanacağına japonya kazansın. tabi şimdilik sıkıntı yok eğer mevzu ülke konusu olursa. ben kararımı verdim 👈🤗

        USD @batukılıç bakalım .

          USD @06sincanlı yok deviremez parite CHF en kötüsü USD CHF paritesinde en iyisi en geç 10 gün içinde CHF USD arası 7 kuruş olur 🤗

            USD arkadaşlar turap bir tivit daha attı artık alıştık yarın akşama kadar 5 tivit gelir asıl konu şu s 400 de dahil turap tehdit ediyor ama yaptırm olmuyor neden bence tek nedeni var Rusya İran Çin.hindistan gibi ülkeleri kaybetti bu listeye. bir ülke daha istemiyor. tabi yaptırm olur olmaz. şimdilik tehdit etmekte bakalım ne olacak. Çavuşoğlu net konuştu. yaptırım bizi durdurmaz. 😗 

              USD arkadaşlar yarın ve hafta genelinde. paritede. riskli paralar. GBP. CAD AUD ✍️ paritede. güçlü olacak dövizler USD CHF YEN ✍️ partide normal olacak dövizler. EURO. DANİMARKA KORONU ✍️ paritede. çok riskli kurlar. İSVEÇ KORONU ✍️. en favori parite güçlü olacak döviz. CHF YEN ..🤚

                GBP @Orhan (Deyegoya) TL geçiş de olabilir ila arbitraj farketmez. mesala eğer TL tercih etmez isen. Sabah 9 gibi hele birde kur geneli bu seviye açılırsa. örnek GBP bu fiyat CHF 590 bak hele birde GBP kar varsa o arbitraj iş yapar yeterki sen GBP bu fiyata yakin sat emri CHF bu fiyata yakin al emri TL çevir ordan geç ama ben olsam karar senin. bu bir tahmin 🤗

                  USD @Murat K. adaş kafanı yorma gene yazarız. murat bizim ismimizde.🤗

                    USD @assua-asar pazartesi. döviz geneli. USD tut İsveç koronuna kadar bence bu hafta CHF yatırımcısı. daha az risk alır yani döviz düşerse gene CHF çıkarsa gene CHF bu para son 4:yılda 100 de 89 Luk oran doların 7 kuruş üstü gitmiş istatistik olarakta CHF avantajlı. altın. altın. düşmez. 4 eksi 6 artı. en kötü ihtimal

                      USD @Murat K. bak kardeşim yazılar bazen bozuk geliyor. lakin ben burda. ayda 1000 üzeri paylaşım yapıyom bazen yolda bazen acil yazıyorum ben sadece dolar değil yaklaşık 15 Emita tahmini yapıyom buna arbitraj parite eklersen yaklaşık 30 farkı tahmin demek sol üst köşede paylaşım 2 ayda kaç oldu bak benimde bazen kafam yoruluyor yada zaman kısa hızlı yazıyom. mecburen lakin anlaşılmayan bir detay okursa gene yazarız.

                        Bizi Takip Edin

                          Sosyal medya hesaplarımızı takip edin. Güncel finansal gelişmelerden haberdar olun.