gram-altin @halit-aktas ONU ABD KALDIRDI İSTEYEN İSTEDİĞİ KADAR BASABİLİYOR ABD FAZLADAN BU YIL KAÇ MİLYON DOLAR BASTI GİT ARAŞTIR SONRA GEL

    gram-altin @TRAHGI Ben zararımla çıktım ve artık inanmıyorum o rakamlara geleceğine kripto parada şu an 3k TL oldu 30 K kimse vermez bu parayı bana

      gram-altin @basri-tekes Ben zararımla çıktım ve artık inanmıyorum o rakamlara geleceğine kripto parada şu an 3k TL oldu 30 K kimse vermez bu parayı bana

        gram-altin Arkadaşlar artık altın süs eşyası olucak ne anlamaz kafanız var artık altın yatırımcı gözü ile bakılmıyor süs eşyası olucak bundan sonra pek o kadar çok değeri olmayacak buna yorum bırakın ben sizi göreyim 6 aya ne oluyor ???? Atın yorum sonra sizi ss alıp paylaşıcam kripto para altın ytd. .|.

          gram-altin Bitcoine geçin zarardan satın altınızı geçin kripto paraya buralarda amca sürünürsünüz 10 20 tl artsın diye bakıyorsunuz yazık coinler mis gibi bir günde 10.000 tl kazandım babanız vermez size bu parayı hey gidi hey sürünmeye devam edin siz buralarda ben Zarardan çıktım 10 katını kazandım Allah fikir akıl versin size hadi eyw

            gram-altin Burada olanlar hala çıkacak diye bekleyenler bence silin uygulamayı gidin bitcoin alın buradaki zararınızı 1 günde çıkartır günde 20000tl artıyor siz burada 20 40 tl çıkınca şok oluyorsunuz valla gülüyoruz buralara girince yazık YTD

              gram-altin Arkadaşlar ne anlamazsınız bu altın 380lere düşecek çok yakındır siz bekleyin durun bitcoin alın atlından zarardan çıkın bitcoin falan alın günde 20000tl artıyor bitcoin siz burada anca fakirleşirsiniz heeee satın altınları çıkmaz bu saatten sonra altın zor 😞 yazık ytd. Aşağa link bırakıyorum girin alın bitcoin azcık bedavası da varhttps://accounts.binance.com/tr/register?ref=55709390

                gram-altin Arkadaşlar ne anlamazsınız bu altın 380lere düşecek çok yakındır siz bekleyin durun bitcoin alın atlından zarardan çıkın bitcoin falan alın günde 20000tl artıyor bitcoin siz burada anca fakirleşirsiniz heeee satın altınları çıkmaz bu saatten sonra altın zor 😞 yazık ytd. Aşağa link bırakıyorum girin alın bitcoin azcık bedavası da varhttps://accounts.binance.com/tr/register?ref=55709390

                  gram-altin Bu yılın 3 çeyreği bir şey beklemeyin altından yok uçacak yok kaçacak boş verin gidin btc alın kripto para alın yüzde 900 artıyor YTD.

                    gram-altin @oktay-koc Neden ?

                      Bizi Takip Edin

                        Sosyal medya hesaplarımızı takip edin. Güncel finansal gelişmelerden haberdar olun.