USD @Vakit Altındır..Sağlık herşey... @sarpkaya o iş senin çocukluğunda öyleydi ama şmdi çok faklı eski camlar bardak oldu

    USD @..dragon.. @mb💲 sihalar nooluyo peki okmu atıyo geç karşına görürsün

      USD @aslancı osur osur ipe düz şizofren embesil

        USD @“BURASI SON KALE” 🏰 @adltok başta kötülüğü sen başlattın sana gelince mi sözler kötü oluyo sapkın

          USD @lucinian @lurtzzzzz sende Osmanlının %1 kadar yürek varmı nereyi feth ettin ne yaptın hangi zalime dur diyebildin söyle

            USD @kerem-bitik başlıkta ne yazılmış siyaset yapmayın diyo, anlayamıyolar abisi mazur gör, tetikçi bunlar olur o kadar

              USD @kerem-bitik Ooo troller saldırıya başladı işte

                USD @PhyxiuS sanada aferin uydur uydur dur tetikçi

                  USD @BeraT kafan hiç çalışmıyo mu? anlayamadın mı daha?

                    USD @Bekle gör politikasına dönüş @Bir Değirmendir Bu Dünya oluşan olumsuzlukların çoğu senin yazınla hizmet ederek parası 7 lere 8 lere gelsin dediklerinin saldırısından kaynaklanıyor boş durmayıp dünyanın bi oarasına bir burasına saldırıyorlar bu yüzden zavallı durumda halklar

                      Bizi Takip Edin

                        Sosyal medya hesaplarımızı takip edin. Güncel finansal gelişmelerden haberdar olun.