USD @tugba-30 hadi yürü git kuş beyinli bi bok biliyomuş gibi yazıyon bide

    USD @umut gunes türü git len bide şehitlerin üzerinden yorum yapıyor

      USD @omer-havados allah razı olsun kardeşim ama begenmeyenler çoğunlukta hainler içerde aslında

        gram-altin @devran bayraktar marj uygulamış yapiyo bazen düzelir birazdan

          ons @📈 Grafiker 📉 inşallah bekliyoruz

            ons en az 1450 ye inmesi lazım

              ons adam normal değilki şizofrenmidir nedir gün içinde 4-5 tivit atıyo hepsi bir biri ile çelişkili

                USD @Tabi canım tabi tabi @TaKiPçi sonra ölecek olanlar terörist hem sivil değilki sana ne oluyorda insanların ölmesinden bahsediyorsun insan dediğin kim Türkiye Cumhuriyeti askerine ve polisine kurşun sıkanlarmı insan sence hadi ordan hadi ordan . insan dediğin insan gibi yaşar hayvan gibi değil.

                  USD @Tabi canım tabi tabi @TaKiPçi türk kürt ayrımcılığı ile ırkçılık yapma kardeşim adam osmanlı torunuyum diyor türküm yada kürdüm demiyor.

                    USD @kasif yuh be yuh 7 kişi yeşile 24 kişi kırmızıya basmış bu kadarda erdoğan düşmanlığı olmaz be kardeşim ne kanı taşıyorsunuz böyle anlamak mümkün değil.

                      Bizi Takip Edin

                        Sosyal medya hesaplarımızı takip edin. Güncel finansal gelişmelerden haberdar olun.