NOK / Norveç Kronu

ALIŞ 1,0213
SATIŞ 1,0264
FARK -%0,16
Önceki Kapanış 1,0255
Günün En Düşük Değeri 0,4546
Günün En Yüksek Değeri 2,5153

Norveç Kronu ( NOK ) Bugunkü Beklenti ( Ne Olur ? )

%100 Artar
1 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

NORVEÇ KRONU ( NOK ) GRAFİĞİ

NORVEÇ KRONU ( NOK ) BANKA KURLARI

04:27ALIŞSATIŞMakas(%)
Merkez Bankası 1,02611,033%0,67
Yapı Kredi 1,00141,0456%4,41
Akbank 0,97911,0611%8,38
Halkbank 0,95671,0967%14,63
Ziraat 1,00291,05%4,70
Garanti 0,41440,4161%0,41
Isbank 0,99331,0509%5,80
Sekerbank 0,94841,094%15,35
04:27ALIŞSATIŞMakas(%)
IngBank 1,01221,0342%2,17
VakifBank 0,95671,0967%14,63
Denizbank 0,99331,0509%5,80
Albaraka 0,97211,0201%4,94
Kuveyt Türk 1,01641,0307%1,41
HSBC 1,00871,0409%3,19
Finansbank 0,99171,0506%5,94
OdeaBank 0,99411,0541%6,04
TurkiyeFinans 1,00541,0419%3,63

Norveç Kronu ( NOK ) Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

NOK Abd merkez bankası tahbil almınyapabilir bu aşırı değerlenmeyi kontrol altına almak için uyanık olun

    NOK Norveç kronunu iş bankasından alın satın arkadaşlar, makas çok düşük, targete para kaptırmayın. Ben öyle yapmaya başladım, bugün 60 bin kronda bin lira fark etti.

    NOK 88 gelir mi?

    NOK tak artık kıçına şu roketi kurtar bizi senden.bıktım beklemekten. ne zaman alsam düşüyorsun 🚀😬🤨

    NOK İyi becerdiler insanları bıktırmayı. Ama yok öyle üçkuruşa beş lira

      NOK aldğım fiyata gelsende satsamda kurtulsam . ne nalet bişeymiş bi çıkmadı.

        NOK nezaman yükselecek bu nok ?

        NOK petrol çıkıyor Norveç petrol e endeksli diyorlar .

          NOK arkadaşlar Norveç kronu tüm dövizlerde baskı var birent petrol resmen şov yapıyor 😁 Norveç beklenti zayıf ama nok parite güçlü durumda örnek 7 gün önce nok sek arası 100.3 idi şimdi 1 indi petrol yükseliş yapma durumu Norveç İsveç i geçebilir birent petrol 65 dolara gidebilir 🏃🏃🏃🏂🏂🏂🏂🏂🏂

          • NOK @abdulhamit53 bak kardeşim dolardan petrol güçlü birde içeri bakalım merkez bankası dövizde sıkılaştırıcı bir adım attı bu ortada ama petrol de o sıkıntı yok birent petrol 100 dolara çıksa gene müdahale gelmez benzin mazot alır başını gider der pek olsa yani petrol ün çıkması merkez açısı pek önemli değil 😂 konu şu döviz altın çıkmasın da 😅🤣😂😂😁😆😆😆

          • NOK @necla-gura bence öncelik gram altın dip kademe var ise 410 seviye aldık ise bu kademede hemen satıp yerine norveç yapmak çünkü dolar da ve hareket yok yükseliş yapmış altın düşen dolar ve zirve ye koşan petrol ..gram altın dan Norveç kronu .ama gram altın dan kar olacak örnek ben 410 gram altın aldım cuma 417 satıp 8360 dan Norveç hem altında risk almam hemde nok petrol çıkışı destek alacaktır mantıklı 😁

          NOK dolar kalkıyor petrol kalkıyor bu düşüyor, bi cenabetlik var bu işte ama..

          NOK olm uzun süre sabitlenince korkuyorum

          NOK arkadaşlar her para gibi nok da baskı altında olduğu aşikar yanlız birent petrol. 60 dolar kurlar yükseliş e geçtiği an nok 2 misli patlar bir anda 85 88 ay sonu 90 doğru çıkabilir birent petrol şov yapıyor .

            NOK anlaşıldı ülkenin kaderi benim elimde. hükumet bana bi 500.000 Tl versin bizim parayı Kuveyt dinarından daha değerli yaparım. ne zaman döviz alsam düşüyor bu ne aq

            NOK Bakmayalı çok düşmüş

            NOK 50 kuruşa düste hepten umudumuzu keselim bizide yorma

            NOK senin gibi paranın 89 dan 20.000 almıştım terste kaldık eridi para nolcaksa böyle bu fikri olan varmı ?

            NOK hay senin nok

              NOK Nok nokumuza vurduu gitti

              NOK arkadaşlar norveç koronu düşüş helikopter çıkış jet sadece 12 saat içinde 8480 den 86 çıktı 🤔 bunda birent petrol ün 5530 dolardan 56 dolara çıkması baş rol oynuyor son dönemde ons altın gram altın yatırımcı kırix dönem pek destek vermiyor son 4 haftada 50 dolardan 56 dolara çıkan petrol iştah açıyor Norveç yön yukarı gider petrol de artış devam edecek tüketim olan emita kaybetmez gıda ulaşım yakıt tüketimi son zamanlarda görsel zerafeti altını düşürdü birent petrol 56 58 dolara gider nok ise hemde kısa vade 8670. 89 arası yükseliş olacaktır büyük baronlar Norveç geçiş yaptı. nok parite iyimser gider ..saygı ve sevgiyle kalın....🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

              NOK bi de petrol artınca bu da artar derler. saçmalık petrol her gün yüzde 1-2 artarken bu o kadar düşüyor.

              Yorum Yaz