BTCUSD / Bitcoin

ALIŞ 8.233,19
SATIŞ 8.236,52
FARK -%0,00
Önceki Kapanış 8.370,17
Günün En Düşük Değeri 8.142,03
Günün En Yüksek Değeri 8.333

Bitcoin Bugunkü Beklenti ( Ne Olur ? )

%57 Azalır
21 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

BTC / USD Al/Sat İşlemleri (Günlük)

BITCOIN GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Baz Coin BTC - CoinMarketCap
  • Market Sıralaması 1
  • BTC Cinsinden Fiyatı 1,00000 BTC
  • USD Cinsinden Fiyatı 8.015,10 $
  • 24 Saatlik Hacim 17.124.821.847 $
  • Piyasada Dolaşan Adet 18.007.962
  • Toplam Arz Edilebilir Adet 18.007.962
  • Maksimum Varolan Adet 21.000.000
  • Son 1 saatlik değişim -0,53 %
  • Son 24 saatlik değişim -2,67 %
  • Son 7 günlük değişim -2,22 %

MARKETE GÖRE DEĞERLER

16:16ALIŞSATIŞMakas(%)
Bitfinex 8.000,98.001%0,00
Bitstamp 8.232,868.240,57%0,09
CexIO 7.990,38.006,6%0,20
itBit 3.561,353.561,37%0,00
16:16ALIŞSATIŞMakas(%)
Kraken 7.9707.973%0,04
OKCoin 7.965,847.968,96%0,04
Bittrex 7.965,107.967,86%0,03
BlockChain 7.969,027.969,02%0
Binance 7.961,447.962,59%0,01

Bitcoin Yorumları

Yorum Yaz

BTCUSD Bir cacık olmaz bundan seni icat edenin de seninle yola çıkanın da

    BTCUSD şimdi saat vereceğim yine dalkavuklar konuşacak :)) yuvarlak konuşalım da kafaları karışsın...7750 de alım gelir 8000-8200 gibi satış gelir demiştik 8300'de geldi fakat sonuçta beklediğim gibi oldu..trx hariç diğer coinler üst bantta takılı kaldilar.trx binance manipülasyonu bariz şekilde var..bu çıkışa boğa tuzağı demiştim aynen öyle görünüyor şuan.Bu kadar şey yazdık ama dalkavuklar ne de olsa okumadan anlamadan fiyata odaklanıp 'noldu noldu ' gibi salak cümleler kuracaklar :)) okumayı öğrendiğiniz gün ne olduğunu anlayacaksınız merak etmeyin...gelelim can alıcı noktaya!! saat vererek söylerdim ama lakirdi dinleyemem bugun son tepeler oluştu yarın (öğlen namazına müteakip ) düşüş gelir...safları sık tutun..ayrıca alım için 6800 aşağısinda parça parça alım yapmaya başlayacağım..5600-5400 lere kadar sarkma bekliyorum fakat bu son düşüş olacağı için riske etmeyecegim... yazan: cehennemlik!! okuyamayanlar:cennetlik..

      BTCUSD Çok iddialı konuşup hiç bir dediği tutmayanların, hala yüzü kızarmadan iddialı yazabilmesi nasıl bir utanmazlıktır Allah’ım😳

        BTCUSD trx (tron) 'da üst bandı ihlal var bu da düşündürücü bir durum..fakat muhtemelen manipüle yapılıyor şuan..trx'de ters giden bir durum mevcut acilen 0.01550 ye çekilmesi gerek düşüş devam diyebilmek için.. 

          BTCUSD ve yine BAT için eliotun 3.ayagi 0.1262 olur..buradan yine bir tepki alımı olacaktır fakat hedef en fazla pembe çizgi olur ve tekrar yön aşağı devam eder..Eliot kendini tamamlar..pembe çizgi kırılıp üstünde 1gun kalmadıkça düşüş devam eder..birkaç gün içinde düşüş kendini gösterecektir.. 

            BTCUSD BAT bekleyen için..ilk düşüş yeri 0.1659 olacak..buradan az miktar tepki alımı muhtelemen 0.1770 e kadar bir yükseliş görür ardından yine aşağı... üstte gördüğünüz pembe çizgi aylık direnç yani kırması zordu kiramadi.. 

              BTCUSD ARTMASINI BEKLİYORUM ŞAHSEN AKSAMA ALIM YAPACAĞIM

                BTCTRY 8.500 usd yap bugun yuzumuz gulsun

                  BTCUSD coinlerin ne ise yaradiklarini, projenin yol haritasiniz, ekiplerini, ekosistemde ne sekilde kullanilacagini arastirmadan, ogrenmeden alim (yatirim) yapmayin. hele ki grafigine bakarak asla alim-satim yapmayin.

                    BTCUSD Teknik olarak baktığımızda bitcoinde yukarıda 8.345 direncinin üzerinde önce 8.516 ve arkasından 8.800 seviyesi test edilebilir. Aşağıda ise 8.045 seviyesinin kırılması halinde önce 7.800 ve arkasından 7.517 desteğine kadar düşüş görülebilir. https://gann.market/tr 

                      BTCUSD bu zibidilerin cehennemlik gördüğü insanlara fikrinizi söylediğinizde: "şöyle yapsan aslında daha iyi olur ,harika fikir vs " duyarsınız...Bizim Ortadoğu bedevilerine söylediğinizde : " g.otunden uydurma laaaa,nereden biliyon a.k vs " gibi salak saçma bozuk kişilik yansıması görürsünüz...bakmayın bugün İbn-i Sina'yi sahiplendiklerine.zamaninda adama yapmadıkları eziyet kalmamış.El Kanun Fit Tıp kitabını hapiste yazmıştır kendisi..çünkü çok dindar ve hoşgörülü bedeviler onu şeytanlikla suçlamalardir.. beğenmediğiniz Avrupa ise 600 yıl onun kitabını üniversitesilerde okutmuştur..söylenecek çok söz var lakin kısaca Ortadoğu ve İslam coğrafyasında bilimin, matematigin, insanlığın , ahlakın , adamlığın niye bu kadar geri kaldığını anlamak zor değil.... yazan: cehennemlik!!

                      • BTCUSD @mcj dediğin gibi yaşayan başımın üstünde yeri var..babam hacı ve ibadetini eksiksiz yapar..ama uzaktan baksan dindar görünmez çünkü sarık cüppe sakal yoktur..babamın ve onun gibilerin dinlerini yaşaması için canımı veririm ama inandığı dinin kitabını bile okumadan bana cehennemlik diyenlere prim yok bende...ne demiş Hz Ömer : alimin uykusu bile cahilin 80 yıllık namazından daha hayırlıdır...

                      • BTCUSD @Che "din engeldir" sözüne katılmıyorum. Bana göre din tıpkı bir "atom" gibidir. Albert Einstein sözünü hatırlayın "ben atomu insanlara faydasi olsun diye parçaladım. onlar ise birbirlerini öldürmek icin kullandilar." kullanmasını bilirsen 3 bin kişilik bir ordu ile 200 nin kisilik bir orduyla savaşırsın (Bakınız:Mute savaşı) . kullanmasını bilmezsen 1.5 milyar bir topluluk hicbir halt yapmayan gelene eyvallah gidene eyvallah dersin. islamiyettin ilk yıllarında ozellile Hz. Ömer ve sonrasinda o kadar cok servet elde edildi ki zekat verecek insan bulamadılar çünkü herkes zenginlesmisti. Peki şimdi? zekat verecek adam yok😊 yani uzun lafın kısası dini nasil gormek ve yaşamak istediğine bağlı 😉

                      BTCUSD LÜTFEN DIKKAT! Arkadaşlar bana laf etmenize söylemenize gerek yok.şoyle bir şey yapalım olay çözülsün..ben analizimin arkasındayim btc 5600 hatta 5400 bile olabilir bu seviyeye düşmeden çıkmaz diyorum..Bana katilmayan tepki gösteren veya laf atmak isteyen bu yoruma dislike atsin.Eğer dediğim şey olmazsa hepinizden özür dileyeceğim.Fakat dediğim olursa bu dislike atanlar tek tek özür mesajı yazacaklar kabul ediyorsanız hodri meydan...onun haricinde kimse ikili ağız dalaşına girmesin çocuklarla uğraşamam..

                      BTCUSD zamanında 6500 dolarken ben 2900 doları göreceğiz deyince de böyle zoruna gitti milletin sonrası malum :)) kan gölü oldu ortalık...kan görüyorum vahşet görüyorum :))

                      BTCTRY Bu bitcoin nedir nasil aliniyor ? Dolar gibi birsey mi girmek mi uzak mi durmak gerekir..

                      BTCUSD Arkadaşlar Che hesap silmemis engel atmış eleştiren herkese, yeni hesap açtım baktim şimdide altın dip yapacak ons 1350 diyor. 😅

                      BTCUSD bakın mesela ons sayfasına ons düşecek diye yazdım orada da dislike attılar :)) biliyorum düşecek denilince ters tepki oluyor çıkış olacak diyenler daha sevilir rağbet görür ama analiz ne derse odur... düşüş diyorsa düşer kademe kademe düşer ama illaki düşer..ons 1350 lere kadar düşecek bu yazı da burada kalsın..ama öyle hemen değil tabiki..orada işler biraz daha yavaş ilerliyor..büyük ihtimal 2 ayı bulur..

                      BTCUSD arkadaşlar az daha sabır

                        BTCUSD rizaesmer ve Che denen iki gereksiz yorumlarını sildi gitti görün 2 gün sonra gene çıkarlar sağdan soldan kopyala yapıştır yaptıkları süslü laflarla milleti yönlendirmeye çalışıp tutarsa ilgi kasıyor tutmazsa silip yeniden kaydoluyorlar bu kadar basit. Kimse kanmasin burda ne olduğu belirsiz bu tiplere..

                        BTCTRY Nerdesinizzzzzzz kafadan atan tayfaaa

                          BTCUSD Che bitcoin almaya gitti galiba :)