ADATRY / Bitturk / Cardano

ALIŞ 8,9149
SATIŞ 8,924
FARK -%12,01
Önceki Kapanış 8,9149
Günün En Düşük Değeri 9,001
Günün En Yüksek Değeri 12

Cardano Pazartesi ( Ne Olur ? )

%80 Artar
220 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

CARDANO GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Baz Coin ADA - CoinMarketCap
  • Market Sıralaması 12
  • BTC Cinsinden Fiyatı 0,00001 BTC
  • USD Cinsinden Fiyatı 1,2038 $
  • 24 Saatlik Hacim 19.005.452.134 $
  • Piyasada Dolaşan Adet 31.112.484.646
  • Toplam Arz Edilebilir Adet 45.000.000.000
  • Maksimum Varolan Adet 45.000.000.000
  • Son 1 saatlik değişim -4,24 %
  • Son 24 saatlik değişim -5,33 %
  • Son 7 günlük değişim 6,54 %

MARKETE GÖRE DEĞERLER

07:28ALIŞSATIŞMakas(%)
BTCTurk 9,59,7%2,11
07:28ALIŞSATIŞMakas(%)
Paribu 9,2529,27%0,19
Bitturk 8,889,49%6,87

Cardano Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

ADAUSD eth'yi adaya dönüştürmeyi düşünüyorum. yapayım mı sizce mantıklı olur mu

ADATRY kar satışları başladı

    ADATRY Şey ben girdim ondan düşüyor 🙄

    ADATRY 9.80 seviyesine inermi acaba beklemediyim

      ADATRY btcturktr 9.12 burada 8 neden olabilir

        ADATRY 3 gün boyunca yükselişi izledim sadece cesaret edipde giremedik

          ADATRY Yarın öğlene kadar yükselme şansı var mı tekrar.. Bilen arkadaşlar bi yardımcı olursa sevinirim

            ADATRY Ada yi 10 liradan alsam bı hafta içerisinde 12 TL yi görur mu

              ADATRY Çok güzel alım fırsatı verdi tekrarlayabilir 8.5 - 9 aralığını görebilir sonrası yukarı Y. T. D.

                ADAUSD 9.70'i kıramadı sabitlendi yarım saattir :) Hacim artıyor şimdi yavaş yavaş. Yerinizi alın buradan hedef 11 TL yarın öğlene kadar ytd.

                  ADATRY 11.000 dan girdik tekrar ne zaman görür acaba oraları zarar çok düşüncelerinizi alabilirmiyim

                  ADAUSD yüksekten satıp düşükten almadık 13 olucak 14 olucak peh

                    ADAUSD 9.5 TL yi gördü alım fırsatı verdi ve anında ordan döndü. Yakalayanlara tebrikler :)

                      ADATRY düşüs basladi

                        ADATRY adayi 1 ay ellemicem al sat kisa vadeci degilim 30 gün sonra her türlü kar birakacaktır. Acele yok.

                        ADATRY Uzun vadede 10x yapabileceği öngörülüyor uzun vadede sabırlı arkadaşlar çok iyi kazanacaktır. Sabır edin zararına satmayın bekleyin Ytd

                        ADATRY düşüş başladı böyle devam edermi bi fikriniz varmi

                          ADATRY Öngörünüz nedir 10.500 den aldım

                          ADATRY düşüş başladı galiba inş. güzel bi düşüş olur' da alım fırsatı yakalarız

                          ADATRY Bir kez daha al satın kıymetini anladım ben aş satçıyım ve ilk defa emir vermeye fırsatım olmadı bir sebepten ötürü 11 den çıkış yapamadım . 10.270 alımla bekliyorum çıkış yapsa idim 750 tl cebime koyup şunan aynı yerden tekrar alabilirdim. Kısmetimizde yokmui

                            Yorum Yaz