Gumus Ons

ALIŞ 22,51
SATIŞ 22,51
FARK -%0,52
Önceki Kapanış 22,63
Günün En Düşük Değeri 22,48
Günün En Yüksek Değeri 22,64

Gumus Ons Bugunkü Beklenti ( Ne Olur ? )

%81 Artar
37 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

GUMUS ONS GRAFİĞİ

Gumus Ons Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

gumus-ons zararına sattım birdaha gümüş almakmi tövbeler tövbesi

gumus-ons Gümüşte aşağıda 21.80 ana destek olarak izlenmelidir. Eğer bu destek kırılırsa baskı sertleşebilir ve 21.30 test edilebilir. Olası yükselişlerde 23.10 geçilmediği sürece yukarı ivme güçlü olmayacaktır. https://fiber.market 

    gumus-ons büyük balık küçük balığı yutar güçlü olan yönetiyor heraeyi bostan yere emklerinizi ziyan etmeyin

      gumus-ons çöp ons.şuan 29 30 dolar olsaydı tadından yenmezdi

      gumus-ons dolar 8.30 iken gümüşten çıkıp dolara girmediğim beynime sokayım

        gumus-ons “Allah’ım, bana taşı delerek açan çiçeğin umudundan ver.” Amin..

          gumus-ons Ne oluyor yine Ne oluyor bir gün yüzümüz gülsün on gün soluyor senin ben …..

            XAGUSD Nasıl Bi şeysin dolar çıkar düşersin dolar düşer düşersin

              gumus-ons Ulan seni buraya zımbaladılar mı yerinden kalkmıyorsun

                gumus-ons Gümüşte 23.10 direnci önemli. Bu direnç altında baskı görebiliriz. Aşağıda 21.80 kırılırsa satış baskısı artacaktır. Gümüşte 23.10 geçişirse 23.80 hedeflenebilir. https://fiber.market 

                  XAGUSD Biraz destek versen 7'leri göreceğiz Allah'ın cezası.

                    XAGUSD Beyler bu teneke süründürmeden güldürmez. Boşuna sövmeyin stoklarını dolduruyor bogalar Bi anda atar 7 ye ama zaman bilinmez herkese bol şans. 32 k var 6.83 den

                    • XAGUSD @Murat Göker gümüş 5 olmadı 4 ten direk 7 ye çıktı sonrada 6-7 dolandı

                    • XAGUSD @uzuncuk 7.13 den bende tersteyim, 5 e de düşse bozmam bir miktar daha param var 6.95 e kadar çekebilirim aslında ama o yatırım için kullandığım bir para değil. Ama çok problem etmiyorum kendime istediği yere kadar düşebilir başıma kötü bir şey gelmediği müddetçe bozmam. 😊 Amaç zaten panik ettirmek, 5 li rakamlardan 3.5 lara düştüğünde de ben gümüş alıyordum, illa ki bir ara çıkacak, gönül ister ki en dipten alayım en üstten satayım ama kısmetimiz bu kadarmış diyip önümüze bakıyoruz işte elden bir şey gelmiyor. İnşallah tez zamanda herkes tersten çıkar güzel karlar elde ederiz hayırlı akşamlar.

                    XAGUSD Arkadaşlar bu gümüş biraz yükseldiyse akşam kötü haber var demektir. 1 çıkar 5 düşer vizdansiz

                      gumus-ons ne oldu dayı 19 oluyordu ne dediysek o Allah'ın izniyle 22 dip ytd

                        gumus-ons Gümüşte aşağıda 21.80 ana desteği kritik olacaktır. Bu destek kırılırsa baskı artabilir ve 21.30 test edilebilir. Gümüşte yukarıda 23.20 geçilirse 23.90 izlenebilir. https://fiber.market 

                          gumus-ons Gümüşte 21.80 ana destek üzerinde toparlanma görebiliriz. Yukarıda 23.00 geçilirse 23.70 test edilebilir. Düşüşlerde 21.80 kırılırsa satış baskısı artacaktır. https://fiber.market 

                            gumus-ons arkadaşlar satmayın para lazım değilse bırakın dursun elinizde mutlaka yükselişe geçecektir ben istediğim hedef 9.80.önümüzdeki sezon şuan zarar ama sabır satmak yok beklemek mantıklı ytd

                            gumus-ons dolar düşüyor ons yükseliyor gümüş dolardan dolayı düşüyor ons düşüyor dolar yükseliyor gümüş bu sefer ons düştüğü icin düşüyor yolun Sonu uçurum beyler geçirmişler olsun

                            gumus-ons Bu GÜMÜŞ bu 6200 ile bitti demez.(7800 den inince) ya yakında para babaları (çeşmenin başları) ucuz ucuz alıma geçer(2020 mart 3800 den 2450 ye vede sonraları düğmeye basmayla 5-6 binlere geldiği üzere) yada hastalık yavaştan yavaştan da olsa iyileşme göstermesi iş güç ekonomi toparlanmaları ile yine yükselişleri hız kazanabilir.. Kendi adıma acı gelsede sabır ilacını içtik bir kere; dönmek yerinden zamansız ayrılmak büyük balıklara bir kez daha yem olmak yok? o gümüş platin bizi zengin etmek üzere ayağımıza gelecek; Bir gün deyip bekliyoruz.. YTD

                            gumus-ons hepimize geçmiş olsun..

                              Yorum Yaz