AUD / Avustralya Doları

ALIŞ 4,0107
SATIŞ 4,0565
FARK %0,01
Önceki Kapanış 4,0333
Günün En Düşük Değeri 4,0082
Günün En Yüksek Değeri 4,0653

Avustralya Doları ( AUD ) Pazartesi ( Ne Olur ? )

%67 Artar
36 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

AVUSTRALYA DOLARI ( AUD ) GRAFİĞİ

AVUSTRALYA DOLARI ( AUD ) BANKA KURLARI

16:43ALIŞSATIŞMakas(%)
Merkez Bankası 4,01684,043%0,65
Yapı Kredi 3,82244,263%11,53
Akbank 2,80342,8046%0,04
Halkbank 3,88244,1824%7,73
Ziraat 3,88994,1592%6,92
Garanti 2,59662,6075%0,42
Isbank 3,95294,1306%4,50
Sekerbank 3,90654,131%5,75
16:43ALIŞSATIŞMakas(%)
IngBank 3,96174,1394%4,49
VakifBank 3,88244,1824%7,73
Denizbank 3,95294,1306%4,50
Albaraka 3,95714,1181%4,07
Kuveyt Türk 3,90134,1676%6,83
Finansbank 3,95454,0566%2,58
HSBC 3,88644,1861%7,71
OdeaBank 3,84414,1561%8,12
TurkiyeFinans 3,86254,2233%9,34

Avustralya Doları ( AUD ) Yorumları

Yorum Yaz

AUD Merkez bankalarının en son faiz durumkarı 

  • AUD @Yeniay18 Avusturalya dolarını g7 paraları karşısındaki gerileme TL de de aynı tepkiye yol açıkayor mart 19 da 3.85 den 3.60 dustu aynı zManda paritesınde de deyer kaybetti tekrar deyer kaybetmesi TL dede deyer kaybedecek ama kuresel de TL gibi sterlin aud norvec isvec devletleri para birimleri dipten donus yasarsa ki bakalım ne olacak bu piyasa bole gitmez Bı yerde tersine doner

  • AUD @Yeniay18 Piyasada faiz artarsa kurda altında düşüş olur faiz duserse kur altın yukselır su anda faizin de dibe doğru geldiği kurun zirvelerde gezdiği durumlsrdayız kuresel cıler in artık faizlerın dusuk olmasının Bı boka yaramadığını gorduğunde faiz silahına hepsinin sarıldığını göreceğiz

AUD arkadaşlar. Avusturya doları. çok yanıltacak. çok. bu gün 4010 kadar fırsat verdi. bu gün sert talep gördü yabancı yatırımcılar bu parayı genelde dolar yüksek GBP Yuksek iken alırlar bu gün Yuksek talep gördü cuma olduğu için ve merkez baskıyı artırdı. kısa ve net 🤫 4010 4020 bu gün alıp 4040 satan. haftaya. pişman olur bu para GBP ve USD paritesi hesap yapılmamalı .haftaya tek haneli sert yükselen. aud bizi bekliyor. ..4080. 4090 4100 4120 4130. hatta 4150 dogru tırmananilir .🤔🤔🤔🤔🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫

AUD arkadaşlar. Avustralya doları cuma günü 4.4050 arası işlem gördü normalde uzun vade pek güven vermesede kısa vade müthiş kar verebilir son 3 hafta içinde para 4700 seviye düştü 4110 kadar çıktı 😲😲😲 yani bu para baronlar al tuşu basıldımı GBP gibi en degerli paraları dahi satıtırır tahminimce. pazarı. ptesi bağlanan gün AUD. zirve açılış yapabilir cuma 4040 kar ettiğini sanıp çıkan 4150 geri alır 🤔🤔🤔🤔😏😏😏😏✍️✍️✍️✍️✍️✍️🙏🙏

AUD 4.045 ten çıktım 280 tl kazandık bereket versin;

AUD Dahada audla işim olmaz kac gundür tık yok parada hala daha yerinde sayıyor

    AUD Arkadaşlar bu para hafta sonuda işlem görüyor mu yükselme ihtimali var mı

      AUD bu paradan gelecek kârın da ben taaa pazartesi üçe beşe bakmıyorum çıkıyorum

      AUD Bence ruble şu an alınması en az risk içeren bir para birimidir. Ben şu an full rubledeyim. Hatta rubleyi 32 gün lük 7,70 den faize verdim. Ama ytd değildir.

      AUD Bu parada hayır olmaz

        AUD Borsaları kapalıymış gün içi, ve hafta sonu pazar geceden itibaren yükselir bence bu da yerinde durmaz die düşünüyorum teknik bilgim yok sadece diğerlerine göre kıyaslıyorum ytd.

          AUD pazartesi inşallah 4.15 olur

          AUD 5k çıkış yapıldı

          AUD 4.0468 den giriş yaptım, şimdi beklicez inş yükselir.

            AUD 4.05 e gel de çıkayım yaf. Saatlerdir bir ileri 3 geri yapa yapa bunalttım beni.

              AUD senin para gibi Allah belanı versin.Tüm paralar yükselişte bu ne ayak anlamadım

              AUD E hani bu akşama doğru güçlenecekti. Dediğiniz gibi olur umarım. Çünkü bazı bu işi bildiğini düşündüğümüz kişilerin kesin konuşması yüzünden alım yaptık.

                AUD Sırf yorumlara bakarak nedense ilgi oluştu. 5000 liralık sırf noluyo diye bakmak için aldım🙈😂

                AUD Kuveytten döviz alım satım saatleri nedir

                AUD Türklirasi ile alım yapılmıyor mu illa usd ile mi alım yapmak gerekiyor

                AUD Yıl içerisinde 4.06 nın üstünü görmemiş bi para nasıl bir beklentiniz var ki bu kadar yatırım yapıyorsunuz ? Ytd