SAR / S. Arabistan Riyali

ALIŞ 4,7668
SATIŞ 4,7907
FARK %0,02
Önceki Kapanış 4,7773
Günün En Düşük Değeri 0,9687
Günün En Yüksek Değeri 5,6977

S. Arabistan Riyali ( SAR ) Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

0 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

S. ARABISTAN RIYALI ( SAR ) BANKA KURLARI

20:41ALIŞSATIŞMakas(%)
Merkez Bankası 4,77594,7845%0,18
Yapı Kredi 1,49491,5638%4,61
Akbank 0,78320,8086%3,24
Ziraat 4,73314,8277%2,00
Garanti 0,94910,9608%1,23
Isbank 1,74391,7818%2,17
Halkbank 2,2322,532%13,44
20:41ALIŞSATIŞMakas(%)
Sekerbank 4,65154,9427%6,26
IngBank 4,69634,8482%3,23
VakifBank 2,2322,532%13,44
Kuveyt Türk 4,6754,9533%5,95
HSBC 4,00185,919%47,91
Finansbank 4,50074,9971%11,03
TurkiyeFinans 4,7114,8539%3,03
Albaraka 4,66514,8971%4,97

S. Arabistan Riyali ( SAR ) Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

SAR riyal kurunda pazartesi ve salı günü yükseliş trendi bekleniyor

    SAR şahsi kanaatime göre riyal Kasım ayını en az 2,90 olarak kapatır.

    SAR hacılar bu riyalin durumu ne olur

    SAR arkadaşlar benim şahsi kanaatime göre bu aysonunda Suudiarabistan riyali büyük bir ivme kazanacak

      SAR haydi koçum kır şu 87 yi.😅😁😀

        SAR arkadaşlar Sudi Arabistan riyali. çoktan tahmin yapmadık. 😁 riyal için hani derler kaybedecek neyim var 😁 ümre yani Arabistan a dışardan turist gelmiyor bir başka etken bu paranın 💯 96 oranla USD endeksli olması bir diğer etken petrol fiyatları düşku. 🤔🤔 bu pozitif hali. birde negatif bakalım. USD 7100 dogru çıkış yapar ise ..ümre ilerde ziyaret açılır ise petrol varil fiyatı 70 dolar yönü olur ise ..diye .1.83 20 seviye 6 kademe sepet yaptık. 😁😁😲😏🙄🤩🤩🤩🤩🤨🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😊😊😊😊🤩

        SAR beyler, SAR zaten dolara peg, yani sabit kur, surekli 1 usd = 3.75 sar, niye SAR aliyorsunuz, zaten dolar almaktan farki yok,

          SAR nerden girdim bu paraya ya

          SAR 15 bin tl almıştım 3 günde 300 tl bıraktı

            SAR kardeşim 1565 ' ten haccım çıkınca aldım. şimdi 1775 , sar' ı hiç tanımazdım. Ne kadar yükleliyor, Selam herkese.

              SAR şuan alınır mı

              SAR Rıyal aldık bi anda anlamadım umarım cıkmak için çok bekletmez

              SAR arkadaşlar görduğunuz üzere burası muz cumhuriyeti değil. kanun var nizam var. Burada halki kin ve nefrete tahrik edecek insanların olmamasi gerekiyor. bu yüzden bir kaç tık ile internetten bu tarz kişileri cimere şikayet edebilirsiniz.. kimsenin devlet buyuklerine, cumhuriyetimize ve ulu önderimize hakaret etme gibi bi luksü yok. şikayeti yiyince nasil tırsıyor, yalana yatiyor görün. yine goruyorsunuz ki kitleler sırf ucunda para olan konu için bile dini alet edip, birilerinin lehinde din ile bile savunma yapabiliyorlar. ispatlari attim, görelim bakalım şu mumu yatsıya kadar yananları..

                SAR Abd İdlib e saldırı düzenledi. Bu da yarın yüksek açacak anlamina gelir diye düşünüyorum... Ytd.

                  SAR arkadaşlar bu para uzun zamandır takip eden birisiyim ilk defa USD paritesinden günlük bazda USD den geri kaldı yanlız bence kısa süre riyal güçlenir ... resim bunu doğruluyor🤔🤔 

                  SAR Suudi riyali hangi bankalar alıyor elimde bir miktar var

                  SAR Arkadaşlar bi bilgi alacaktım.. tfx te özel kur yatırabiliyor muyuz

                  SAR Arkadaşlar merhaba ilk defa Riyal dövizi yapacağım.Ama anlamadım.0.98888 lerde miydi dün? 50 krş mu yükseldi yani 2 günde..Yardımcı olursanız sevinirim

                  SAR Arkadaslar Rial rubleyi bankalardan alıp satabiliyozmuu

                    SAR Arkadaşlar merak ettiğim bir durum var. Merkez bankası SAR satış fiyatı 1,41 civarı, diğer bankalar da buna yakın değerler. ama birkaç banka 0,80 ya da 0,96 gibi değerler yazıyor uygulamada. sebebi nedir?

                      Yorum Yaz