Gumus Gram Spot

ALIŞ 5,949
SATIŞ 5,955
FARK -%1,79
Önceki Kapanış 6,0444
Günün En Düşük Değeri 5,8975
Günün En Yüksek Değeri 6,1101

Gumus Gram Spot Pazartesi ( Ne Olur ? )

%55 Artar
123 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

GUMUS GRAM SPOT GRAFİĞİ

Gumus Gram Spot Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

gumus sabredin biden koltuğuna bi otursun herkez zararından kurtulacak gümüş istediği ve beklendiği rakamı görecek biraz zaman ve sabır istiyor herkes gibi bende zarardayim zor kalmadıkça bozdurmayin arkadaşlar yazık olmasın emeklerinize

gumus 7 tl olmadan satmam seni değerimi bil

    gumus Sayin takipcilerim Gunun yorumunu yaparak bu haftayi kapatalim. Hafta başindan bugüne kadar ne rakam verdiysem Allah şukurler olsun Mahcup olmadim. Tabiki 5 kurus gibi usd kaynakli sapmalar old Mesela bugun mb yil sonu usd beklentisini acikladi. Birsuru insan usd aldi .Usd prim yapti .Bu alimlar erken diye düşunuyorum.Sayin Cb Merkez bankasina mudahale edemeyiz dedi .faiz yuksek istmiyoruz dedi buda faiz artriminin gelmeyecegine yorumlandi .Ancak bu yorumun yanlis oldugunu dusunuyorum. Simdi gelelim asil meseleye Suana kadar yukselmeyen gumus zaten beklemiyordum sizlerler paylaştim alim yapmanin yanlis oldugunu alim yapmanin daha zamani var bekleyecegiz Hafta kapanısi bu rakamlardan gerceklesirse eger sali gunu carsamba gunu neler olacak .Ben size 13 14 ocaktan sonra 20 ocak isarat ettim hepbirlilte izleyelim bakalim neler gelecek=)) Allah nasip ederse cumurtesi istirahat edecegim pazar gunu onumuzdeki hafta dovizlerde emtilarda brentte neler bizleri bekleyecek yorumlari cikarmaya ytd

    gumus 13.01.2021 Ekonomik Takvim 

    gumus one minute ! bi daha gumus'e Gelmem !!!

      gumus 5.90lar baydı artık ya

      gumus Almaya çalışsam çıkıyorsun. Satmaya çalışsam düşüyorsun. En sonunda satıyoruz. Ve sen çıkmaya başlıyorsun. Sen pişmanlıksın.

        gumus 6.52 ortalamayla kış uykusuna yatırıyorum gümüşü yazın görüşmek üzere iyi uykular baktıkça içi karariyo insanın

          gumus Ne dedim dün. 

          gumus Nalet gelsin sana. Ne zaman bisey yapmaya kalktıysam beni terste zorda bıraktı. Şu aldığım seviyeye gelirsen satıp daha da almayacağım.

          gumus Maliyet 6.1022 oldu. ne dersiniz iyi mi

          gumus 6 rakamı baydı artık ya

          gumus geçen cuma gibi yüzde 10 düşecek sanki

          gumus beyler bu gümüş 2 aydır aynı hareketi yapıyor. artık hareketin belli. kimseye tavsiye etmiyorum ama ben öyle yapacağım. bu gümüş 6.10-6.20 arasını gördümü hoooooop aşağı düşüyor geri 6.10 çıkıyor hoooop geri düşüyor. en az 15 kere yapmıştır 2 ayda. bundan sonra 6.10 civarını gördüm mu bozarım. bu gümüşün artık 7 ye filan çıkma ümidim kalmadı. oyun oynuyor resmen. büyük balinalar faizde, borsa da bence abi. balinalar altın, gümüş filan almıyor

            gumus hangi cenabet gümüş aldıysa çabuk satsın bi haftadır yerinde sayıyor:)

            gumus Ons tarafında 25 direnci kırıldı aşağı yönlü düşüşler hız kazanacak dolardan destek gelmezse ivme daha hızlı olur ytd

              gumus @M.A Ziyyaaaa

                gumus Nereye kadar gıdecek bu oyle

                  gumus tek kelimeyle pişmanlıksın

                    Yorum Yaz