Akbank Yorumları

B - gram-altin 9 ay önce

Herkese merhabalar kafama takılan bir konu var burada satış 126.350 gözükürken örneğin akbankta neden 126.200 gözüyor fikri veya bilgisi olan var mı?

3 0 0
M - USD 2 yıl önce

sayın yetkili akbank alış-satış oranları buradakinden çok farklı.düzeltme olursa sevinirim.fark çok açık görünüyor şu an burada.

1 0 0
M - gram-altin 1 yıl önce

Akbank göstergesi çalışmıyor ya, sizde de aynı problem var mı

0 0 0
A - USD 2 yıl önce

akbank şu an da 2.84 e dolar satiyo..demekki aciliş düşük olacak yarina....

0 0 0
G - USD 2 yıl önce

@Can Duman olacagın bi durum yok kardeşim panik yapıyrsun bekle tüm arkadaslara söylüyorum lütfen bankadan dolar al sat yapmayın makas cok fazla acık su anda 2.85 den akbank dolar satıyor en iyi fiyat bu parası olan alsın aralıkda satar biraz para yaparlar

1 0 0
K - USD 2 yıl önce

@alphacino Enpara da yurtdışında nasıl hesap acılır bilmiyorum ama bu ara aynı oranı akbank ve hsbc de veriyor araştırmalısın

1 0 0
A - gram-altin 2 yıl önce

Akbank'tan 99.04ten 100 gr aldım

0 0 5
I - USD 2 yıl önce

@acemi usta akbank 6.ta makas açiyor

1 0 0
F - USD 2 yıl önce

@sguler akbank sorunu duzeltildi degerli kullanicimiz

0 0 0
Y - USD 2 yıl önce

@poyraz makas araligi gercekten uygun akbanktan yapiyorum ben enparaya gecebilirim

1 0 0
F - SEPET 2 yıl önce

@rain_man 3-4 gun once akbank altin alis satislarda karisiklik oldu gece bi miktar al sat yapip kaldirdim parayi arkadasla

1 2 0
F - USD 2 yıl önce

akbanktan 2,9820 den girdim artık beklicez yükselişin hep birlikte

0 2 6
E - USD 2 yıl önce

Akbank doları 3,01 gösteriyor burada hala 2.98 hangisi doğru

2 0 0
F - USD 2 yıl önce

@emin Akbank saat 5 ten sonra fazla gösterir ayrıca o satış fiyatı aldığı fiyat ondan çok daha düşüktür mesai saatleri arasında normale düşürür Aldanma

2 0 0
E - USD 2 yıl önce

@Dogan Akbank kardeşim..genel müdürlüklerini bile aradım para 16.00 da geliyor dediler..

1 0 0
S©o®PioN - gram-altin 2 yıl önce

@divarci1515 10.25 vadeli vakıf ama ben Akbank serbest direk hesap actım 1000₺ 11.20vaadeli

1 0 0
S©o®PioN - gram-altin 2 yıl önce

@Tuğrul Vakıfta vadeli döviz var Akbank serbest hesap actım vadeli Nasıl iyimi yaptım acaba

1 0 1
I - gram-altin 2 yıl önce

@piyasanalist Diğer bankalara göre en iyisi Akbank mı araştırma yaptınız mı acaba ?

1 0 2
P - gram-altin 2 yıl önce

@İbrahim tabi ki mesela ben akbank altin mevdut hesabi kullaniyorum.7/24 alim satim islemi yapabiliyorum. hemde telefon internetinden tek tusla

4 1 0
I - gram-altin 2 yıl önce

@piyasanalist Yine aynı şekilde altın hesabı açtınız demi Akbank ta

1 0 0
P - gram-altin 2 yıl önce

@İbrahim hayir fazla bilgi akil bulandirir. maasim bu bankaya yattigi icin ve makas araligida bana uydugu icin tercih ettim. ama bu sayfadaki altin bolumune bak orda en iyisi yine akbank gorunuyor

2 0 0
R - gram-altin 9 ay önce

akbank. kadar rezil bi bnka yok

2 6 0
Vosvos-Gıda Muh - USD 2 yıl önce

@yatırım Kötüymus makas aralığı fazla açık, Akbank satış 101 alış 99.45 filan Akbank direk mobil ile işlemleri yapabilirsin al sat olarak ben memnunum :)

1 1 2
N - gram-altin 2 yıl önce

@İbrahim akbank memnunum

0 0 0
G - gram-altin 2 yıl önce

@nil06 Anladım benim akbank. Vakifbankta gram altın şuan baya yüksekti.

0 0 0
0 - USD 1 yıl önce

akbank da 100 lira hala dusmedi

0 1 0
N - gram-altin 1 yıl önce

@umit kusura bskma yeni gordum msj 17 sinde aldim akbank

1 2 0
Vosvos-Gıda Muh - gram-altin 1 yıl önce

@tturan Bu bankaların alış satış aksam 5 den sonra kapanıyor mu bilgisi olan var mi ? Akbank mesele 7/24 satabiliyor muyuz ?

1 0 1
S - gram-altin 1 yıl önce

@zamansız akbank altin icin en iyi makas araligi ve mobil sube destekleyen banka

2 6 0
S - gram-altin 1 yıl önce

@adem akbanki öneriyorum makas arlagi en dusuk mbil destekcisi cok kullanışlı..

2 2 0
adem - gram-altin 1 yıl önce

@sercan Ya bi kac kisi daha akbank dedi aslinda, peki eft havale ve hesap isletim ucreti felan varmi?

0 0 0
S - gram-altin 1 yıl önce

@adem hic deneme akbank candir

0 0 0
E - gram-altin 1 yıl önce

@mustafa - Altın tabiki bankadan kuveyttürk garanti akbank bunlara bak hem anlık takip edersin

1 2 0
E - gram-altin 1 yıl önce

@zamansız kuveyttürk garanti akbank bunların makas aralıklarına bak hangisi düşükse ona yatır derim

2 3 0
E - USD 1 yıl önce

@yatirimci kesinlikle altına gir derim tamamını hiç çekinmeden ama altın yüzü gördüyü zaman..kuveyttürk e yatır derim yada akbank yada garanti

3 6 4
S - USD 1 yıl önce

BUYRUN BEYLER AKBANK 105ten altin satiyo SAAT 17.43 cuma olmasa bugun ben 104 ten 30 bin altin alirdim ama hafta sonu cok cok sakat sali 99 a dusecek diye bekliyorum iste ozman alcam BUYRUN alin akbanktan 2 dkka once adamlar 106.30dan altı n aliyordu suan 105 e satiyo 1.50 kr kar gramda

0 1 0
S - USD 1 yıl önce

@Manisa AKBANK ilr calisiyor um ziratta hesabim yok tu ki surekli takipteyim 99 satisi 98 alisi vardi hemen onsa baktim dusuyo kapanis saatinde. oldu bu olay en iyi ondan da hesap acmali

1 3 3
B - USD 1 yıl önce

@izmirli akbank hic bulasilmamasi gereken bi banka sayet banka uzerinden doviz alim satimi yapiyorswniz arkadasm 60 tl gbi bi para kesmis oluyorlar sizden ki yuksek bi mebla en para para kesmiyor finansbank 38 tl ve degerinde 3 ayda bir ucret kesiyor ve yasal evet

2 2 0
E - USD 1 yıl önce

halkbankasiyla yapiyorum islemlerimi aylik 6,5 lira ucret aliyor. akbanki aradim oda aliyormus.

0 0 0
I - USD 1 yıl önce

arkadaslar selamlar. bu sabah akbank hesabima baktığımda dolar hesabimdan 20.5 dolar hesap isletim ucreti kesilmis. bu yasal mi? diger uero ve altin hesaplarimdan da ayrica hesap isletim ucreti kesilir mi? bilgisi olan cevaplayabilir mi? tesekkurler

2 0 3
Sonraki Yorumlar

Konu Başlıkları

Alarmlarım

İstediğiniz kura ALARM KURUN, Alarm kurduğunuz değere ulaştığında bildirim alın. Alarm kurmak , alarmlarınızı düzenleyebilmek ve tüm cihazlarınızdan bu özelliği kullanmak için üye olun.