Ziraat Bankası Yorumları

F - gram-altin 6 dakika önce

@🇹🇷TurandırÜlkümüz🇹🇷 Ziraat 18 kadar musade ediyoo ;)

0 0 0
dikkat resmileşti🇹🇷💵💶💷📊🇹🇷 - 2 ay önce

Takip ettiğim bankaların Dolar makası büyükten küçüğe Vakıf 0,0204 > cepte teb 0,0107 > Ziraat 0,0102 >Enpara 0,0065 enpara yanlış olmuş düzelttim.

0 0 0
XAU - gram-altin 9 ay önce

@isa 25 Döviz makası fazla ziraatin sadece altın için çalışılır o kadar. Bildiğim kadarıyla kuveyt türk talep edilince fiziki olarak veriyor fakat o da belli şubelerden getirdiği için gram başına ücret kesiyormuş...

0 0 0
FCKL16a3 - 2 ay önce

Ziraat bankası internet kuru şuan itibariyle 3,4141 - 3,4226 bu platformda başka anlamadım

0 2 0
XAU - gram-altin 10 ay önce

Arkadaşlar aranızda ziraat mobil uygulaması kullananlar varmı bi kaç sorum olacak kendilerine...

20 1 0
XAU - gram-altin 10 ay önce

@isa 25 Vadelisini ben inceledim 1000gr yıllık net 6.5 gr veriyor gerçi teb deki oranlar daha iyi ama ziraat en azından devlet bankası oradan güvencesi var.

0 0 0
XAU - gram-altin 9 ay önce

Ziraatden yapılan altın alım satım işlemi 1000/1000 saflıkta olanı mı oluyor arkadaşlar?

11 2 0
XAU - gram-altin 9 ay önce

@isa 25 selamlar iyi akşamlar. Bugün ziraat mobil için gerekli müraacatı yaptım.Şuan mobil üzerinden kullanıma açıldı sadece kartın gelmesini bekliyorum. Biraz inceledim enpara dan biraz farklı geldi arayüzü mesela altın hesabı açmak için altın alışı yapmak gerekiyor galiba enparada direk altın almadanda açabiliyordun.

12 0 0
XAU - gram-altin 9 ay önce

@isa 25 Anlaşılan devlet bükokrasisi bankasında hala var. Bugün sıra beklerken yaşlı bir adam işini hallememiş söylene smylene çıktı bankadan. Hesap açtım ama içime pek sinmedi ziraat.

0 0 0
V - USD 1 yıl önce

Normalde bu işlerle uğraşan biri değilim az bi miktar dolar aldım ama ziraat bankasında döviz kullanılır mı aradaki farklar biraz fazla değil mi alım satım yardımcı olursanız şmdiden tşk

1 0 0
XAU - GRDOLARALT 9 ay önce

@teacher Ziraat de makas aralığı ne kadardır dostum bende garantideyim..

0 0 1
M - USD 4 ay önce

@Muamma ben iş bankası garanti ve ziraat la çalıştım. mutluyum

0 1 0
XAU - gram-altin 8 ay önce

@yesimx iyi akşamlar sanıyorum ziraat bankasında personelsiniz.Bişey sorucam ziraat günlük vade oranı kaç puan acaba teşekkürler iyi akşamlar tekrar..

15 0 0
CHAO$ - 3 hafta önce

Dolardan çıkıldı ama çok kar yok makas aralığı iş bankasında yüksek olduğu için. Birkaç problemi halledersem TFX'te başlayacağım. Arkadaşlar tfx te çıkanlar çıktıkları rakamları yazsınlar buraya. Bu arada garanti makas aralığı konusunda guiness rekorunu kırdı. Ziraatfx deneyen var mı?

2 0 1
XAU - ons 2 ay önce

Ziraat kullananlar gram dolar satışı varmı acaba?

8 1 0
E - gram-altin 2 saat önce

@👑altınnnnnn👑 hocam bizim de tüm yatırımımız grm altında ziraat bankasında. sizce bugun ogleden sonra bozup banka degisikligi yapmali miyiz?

0 6 5
Y - EUR 1 yıl önce

3.44 den ziraat bankadindan Euro aldım seçime kadar yükselir diye düşünmüştüm hep kaybediyorum önümüzdeki günler ne olur acaba.

1 0 0
M - gram-altin 5 ay önce

arkadaşlar ziraat bankasından altın alımı neden bu kadar yüksek şu anda 127,38 TL

8 2 0
M - gram-altin 1 yıl önce

ziraat te 1000/1000 altın 107.84 ben aldım. yükselişi beklicem 1 lira bile yükselse kar :) ayrıca uygulamadaki ziraat degeri alım-satım da kullanılmayan 995/1000 A01 altina ait acil guncellenmesi lazım.

0 0 0
A - USD 4 ay önce

@istanbul enpara anlık tepkilere cevap verip dolar kurunu değiştiriyor. Fakat Ziraat bankası kutlarım 15 20 dk periyotlarla oynuyor. Zirve yaptığında yakalamiyorsun bir anı düşüşle. Bundan dolayı ziraat enpara dolar kuru ndan dolayı sınıfta kaldı. Kur farkında enpara çok iyi. Farkın az olması da bir kâr dır. ..

0 2 0
varlık - 2 hafta önce

BANKA SİMSARLARINA DUYRU :) PLATFORMLARDA NE DÖNDÜĞÜNÜ BİLİYORUZ ARTIK APTAL DEĞİLİZ:) vakıf-ziraat-birde halkla çalışıyorum ben devlet bankalarından şaşmam hepsinin durumu farklı hep makastan bahsediliyor ya ziraat satışta karlıdır- vakıf alışta karlıdır- halk bankası makası gerçekten iyidir en azından makası 1 tl ye fazla dayamaz 70-90 arası iyidir. bence şöyle düşünün devlet bankalarımı özlemi özelin kar algısı ve insafı nereye kadar giderse eyvallah dersiniz DİKKATE DAHİ ALINMASSINIZ ( GARANTİMİ ALLAH DÜŞMANIMA VERMESİN ÖYLE BANKAYI MUHTAÇ DAHİ ETMESİN) ben devlet bankasına şikayet dahi yazıyorum anında cevap alıyorum.. en azından devlet garantisi ve özel bankaların amaçları dışında kar farkı dahi olsa yabancıya gideceğine param yine ülkemde kalsın biraz uzun oldu kusura bakma bol kazançlarben yatırımcı değilim nacizhane aklımla hareket eden azcıkta maneviyat ekleyen bir vatandaşım o kadar.. :)

0 7 0
abdrrhmn - USD 4 ay önce

@gencbeyin ziraat bankasından alıyorum. ama enpara daha avantajlı. ziraatte makas aralığı 0.0105. onun için banka ile çalışmak pek mantıklı değil. ben maaşımı ziraaten aldığım için dolar alışverişini banka üzerinden yapıyorum.

0 1 0
F - 18-ayar-altin 14 saat önce

ziraat bankasından gbp yada yen almak istiyorum ancak makas azmı çokmu nasıl takip edebilirim Bilmiyorum.. bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim hayırlı Geceler vesselam

0 1 0
A - USD 1 yıl önce

iyi akşamlar yurt dışından takip ediyorum dolar ve euro ile alım satım yapıyorum ziraat bankasını kullanıyorum fakat makas aralığı fazla olduğunu düşünüyorum önerebileceğiniz başka bir yer veya banka varmi

2 0 0
T - USD 1 hafta önce

@TÜRKİYE Dostum sana bir sorum var altının gramı 148 de kitlendi.Ziraat bankası saat 5 ten once 148 149 olan makası 5 ten sonra acip 144 151 yaptı.Sence sabah makas daralip normale donup altın artar mı ?

0 0 0
T - gram-altin 1 hafta önce

@muallim45 Dostum sana bir sorum var altının gramı 148 de kitlendi.Ziraat bankası saat 5 ten once 148 149 olan makası 5 ten sonra acip 144 151 yaptı.Sence sabah makas daralip normale donup altın artar mı ?

0 1 0
T - gram-altin 1 hafta önce

@ÖMER😎 Bitek ospu ziraat makaslari kapamadı

0 0 0
T - gram-altin 7 gün önce

arkadaşlar euro dolar yükseliyor altının onsu yükseliyor ziraat durmadan gram fiyatını düşürüyor anlamadım bilen var mı ?

0 0 0
C - gram-altin 5 ay önce

arkadaşlar gram altında makas oranı en az olan banka tavsiyesi istiyorum sizden. ziraat 40kr satışta 50 kr alışta toplam 90kr bindiriyor. 1gramda 1 lira verince bize bi şey kalmıyor. yorumlarınızı bekliyorum. 🙋

7 2 2
K - USD 4 ay önce

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Moody's, Türkiye'nin kredi notunu 'durağan' görünüm Baa3'ten ile Ba1 seviyesine indirmesinin sonrasında 17 Türk finans şirketinin kredi notları için de yürüttüğü çalışmayı tamamladı. Buna göre, kuruluş, 14 bankanın uzun vadeli borç ve mevduat notlarını, zayıflayan faaliyet ortamı, fonlama ve likidite konularında artan aşağı yönlü riskler nedeniyle düşürdüğünü açıkladı. Notu düşürülen bankalar, Akbank TAS, Alternatifbank A.S., HSBC Bank A.S. (Türkiye), ING Bank A.S. (Türkiye), T.C. Ziraat Bankasi, Turkiye Halk Bankasi A.S., Turkiye Vakiflar Bankasi TAO, Turk Ekonomi Bankasi A.S., Turkiye Garanti Bankasi A.S., Yapi ve Kredi Bankasi A.S., Turkiye IS Bankasi A.S., Sekerbank T.A.S., Turkiye Sinai Kalkinma Bankasi A.S ve Türk Eximbank olarak sıralandı.

0 1 0
A - gram-altin 11 ay önce

Ziraat bankası altın için ara ara satış 117.89 alış 116.76. gibi değerler gösterio gece için makas aralığı çok düşük. Bi yanlışlık mı oluyor acaba?

1 0 0
yesimx - gram-altin 4 ay önce

@Görkem Ziraat ile calisiyorum. Emtialar forexte var su an. Bankalarda neler var bilmiyorum. Kahveyi sormustum sadece iste.

0 0 0
W - gram-altin 4 ay önce

@yesimx ziraatte makaslar nasil?

0 0 0
yesimx - gram-altin 4 ay önce

@Görkem Gumusu takip etmedim de bir ara kahveyi bayagi takip ettim,gun icinde cok getirisi var bence ama forex harici satisi yok maalesef. Ziraat katili da arayip sordum var mi satisiniz diye hatta ama yoktu.

0 0 0
H - EUR 1 yıl önce

şu an ziraat 3,02 den alıyo 3,15 den satıyor battık resmen

1 0 0
F - gram-altin 10 ay önce

ziraatte 117.81alınır mı bu fiyattan

0 1 13
U - 22-ayar-bilezik 2 ay önce

@FCKL6779 hocam ben dün bozdurdum bilmiyordum Cumhurbaşkanının altın alın dediğini ama şunu soyleyeyim en iyisi makası( komisyon) 2'3 lira arası olan varsa al yoksa 5 lira veriyorsun ne kazanacaksın ? ben de şuan andan itibaren ani al-sat işine gireceğim eğer alacak olursam internet üzerinden 2 lira fark var ziraat te.

0 3 0
S - gram-altin 7 ay önce

@hasan sümer neyse zaten ziraat en para ve yapikaredi nuvo olmak üzere 3 tane var bide Kuveyt çıkmasın basima

0 0 0
M - USD 4 ay önce

@kadir818 Hayırlı olsun kardeşim. İnşallah benden gaza gelerek yapmamışsındır. Ziraat makası açtı alamıyorum

27 0 0
M - USD 1 yıl önce

ziraat bank en kötüsü makas bak en 1.5

0 0 0
Sonraki Yorumlar

Konu Başlıkları

Alarmlarım

İstediğiniz kura ALARM KURUN, Alarm kurduğunuz değere ulaştığında bildirim alın. Alarm kurmak , alarmlarınızı düzenleyebilmek ve tüm cihazlarınızdan bu özelliği kullanmak için üye olun.