AGYO / ATAKULE GAYRIMENKUL YAT ORT AGYO

ALIŞ 2,92
SATIŞ 2,93
FARK %2,46
Önceki Kapanış 2,92
Günün En Düşük Değeri 2,86
Günün En Yüksek Değeri 2,98

AGYO Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

0 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

AGYO GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Hacim (₺) 28.246.892,00
  • Hacim (lot) 9.665.621
  • Taban 1,98
  • Tavan 5,46
  • Sermaye(₺) 263.340.000₺
  • Piyasa Değeri(₺} 288.540.287₺

AGYO Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

AGYO İnş batarsınız inş bnm param önemli değil artık sizde batın bizde rahata erelim

    AGYO Vala sövecek bişey bulamıyorum artık

      AGYO Bist olmuş 2113 senin aq....

      AGYO Bn cok şeyler söylüycem ama söylemek istemiyorum bu kağıdı. Böyle yapan firmanın da hepsininde...... Anlayan anladı

        AGYO Cok cıktın al satçılar aldı cıktı bir bok olmazdı kagıttan

          AGYO Daha bişey deycem senin gibi kagıdın Bn....

            AGYO Allah bin türlü belasını versin

              AGYO Bütün kağıtlar gtti sen burdasın Allah belanı versin

                AGYO Aq kagıt gibi senin

                  AGYO Birileri yine uçurur mu acaba?

                    AGYO Allah belanı versin senin kagıt gibi borsa gibi

                      AGYO Bu hisseden bence uzak durun bir gurup girip çıkıyor diye Twitter da haber var elinizde patlayabilir .ytd

                        AGYO yok mu Allah rızası için bu lanet hissenin sonu ne olacak diye sağlıklı bir bilgi verecek yetkili. lanet olsun ki ben seni aldım.

                        AGYO Aldık ama babaa lara geldik galiba

                        AGYO Agyo ne yaptı böyle beee 👏🏻

                          AGYO 2 daha tavan çıksan..

                            AGYO allah belasini versin bu hiisenin

                            AGYO hedefim 6 tl inşallah

                              AGYO Son Dakika! Binasını dönüşüm kapsamında yenileyenlere verilen kredi 125 binden 200 bine yükseltildi. Etkiler sanırım

                              • AGYO @vozbey Bu hisseyi 20 yıldır takip ediyorum anlayamadığım şu , binadan kira alınamıyorken, ki Şirketin kendi açıklamasıdır, fiyat kazanç oranına hiç mi bakmıyorsunuz , bu fiyattan alanlar dikkat etsin bana göre şu an bu şartlarda ederi 50 krş bile etmez, ytd değildir.

                              AGYO Tek fiyat nezaman bitiyo bilen söyleyebilirmi acaba

                                Yorum Yaz