KARSN / KARSAN OTOMOTIV SAN TIC A.S. KARSN

ALIŞ 3,79
SATIŞ 3,8
FARK %0
Önceki Kapanış 3,79
Günün En Düşük Değeri 3,75
Günün En Yüksek Değeri 3,85

KARSN Bugunkü Beklenti ( Ne Olur ? )

%80 Artar
15 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

KARSN GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Hacim (₺) 44.682.713,00
  • Hacim (lot) 11.724.281
  • Taban 1,34
  • Tavan 5,72
  • Sermaye(₺) 900.000.000₺
  • Piyasa Değeri(₺} 249.640.377₺

KARSN Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

KARSN Karsan global bir şirket olma yolunda hisse fiyatları düşük enteresan bi şekilde sadece abd ihalesini kaybetti diye bu kadar düşmesi neden acaba ben bu fiyatın alım için uygun olduğunu düşünüyorum sonuçta adamlar otobüs minibüs üretiyo elbet yükselecektir ytd

    KARSN Ukraynadan sipariş aldığı haberi doğru mu Kesinlikle yatırım tasfiyesi değildir.

    KARSN Yabancı payı daha yüksek 

    KARSN Kap geldi bilgisi olan ?

      KARSN Haftalardır yerinde sayıyor. Umudum bitmek üzere.

        KARSN Amk mahfetti bizi bu hisse 5 lere ne zaman gelicek buu

          KARSN Bu hisse 5 leri ne zaman görür ???

          KARSN Merhaba arkadaşlar,öncelikle herkes sabırlı olsun,bir kaç gün içerisinde herşey normale döner,ne badireler atlattı bist 100 endeksi,sadece sabırlı olup beklemek bence en karlisidir,malınızı ucuza kaptırmayın kimseye,ben her zaman söylerim tekrar söylüyorum,burda sabirsizlar sabirlilara para kazandırır..herşey çok güzel olacak inşallah ytd 🙄👍

            KARSN ben türkiye finansta karsan ı bulamadım ne yazmamız gerekiyor tam olarak

              KARSN Günaydın güzel yurdumun güzel insanları,iyi bir hafta diliyorum ,,,umarım iyi bir hafta olur ama??????

                KARSN alim firsati giriş yapıldı pzrtesi bist yükselişte olursa güzel yerlere gelecek hedef 5 ler ytd..

                  KARSN Burada karsn 6 lira 8 lira 10 lira hatta 20 lira olacak diyen terbiyesizlere bu söyleyeceklerim. Hiç bir teknik analiz yapmadan insanları yönlendiren onlara umut veren bir gün %5 yükseldi mi bak dediğim nasıl tuttu diye havalara giren fakat grafik yönü aşağıya indiğinde suspus kesilen sözde yatırımcılar sizden bir bok olmaz.

                  • KARSN @FTMUSDT ne alakası var? şuan ülke batma durumuna geldi. ondan kaynaklı düzen bozuldu. faiz yüzde 20 oldu. daha borsada para tutar mi kimse? 100 bin e 20 bin tl faiz geliyor yıllık. çoğu kişi mevduat a dönüş yapıyor altını borsayı hepsini bozup. öyle burda laf etmeyin yani klâsik olarak. şirket olarak yapılan işler olarak bakın. teknik analiz bile gerekmiyor

                  KARSN bundan bir cacık olmaz Allah seni bildiğin gibi yapsın endeks düştü bı çok hissede düştü tamam dedik eee sen endekste yükseldi bütün hiseler azda olsa yukseldi Allah seni ne yapsın yerinde saydın düştün habire ya sabır ya sabır alltan alsak ne olacak yatayda surunup gidiyor :) ytd ytd ytd ytd ytd ytd kagid bedelinden belliydi ne mal oldugun Otokar uzaya çıktı azıcık utan be :)

                    KARSN 100 lira içerdeyim sıfırlanınca bozduracam aldığım günden beri düşüyor

                      KARSN beyler bez getirin yine s,çtı bu🥴

                        KARSN Hobaaa başladı hareketlilik sanırım......

                          KARSN sen böyle yerinde say alla seni ne yapsın yaw kipirda azıcık in çık bari heyecan yarat ona bile razıyız kış uykusuna yattı zalim :) ytd ytd ytd

                            KARSN bundan bi slim olmaz kalkıp yok otkar yok bilmemme bu olmuş şu olmuş diyip milletin hakkına girmeyin bişdyler olsaydı 2yıl içinde olurdu boş yapmayın bilmiosanız susun.

                              KARSN zor bir süreç allah herkese sabır versin 🤔

                                Yorum Yaz