VAKBN / TURKIYE VAKIFLAR BANKASI TAO VAKBN

ALIŞ 3,81
SATIŞ 3,82
FARK -%1,55
Önceki Kapanış 3,81
Günün En Düşük Değeri 3,78
Günün En Yüksek Değeri 3,84

VAKBN Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

%60 Artar
5 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

VAKBN GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Hacim (₺) 251.534.053,00
  • Hacim (lot) 66.050.344
  • Taban 3,78
  • Tavan 7,01
  • Sermaye(₺) 3.905.622.490₺
  • Piyasa Değeri(₺} 17.370.749.000₺

VAKBN Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

VAKBN Ayvayı iyi yedirdin bana borsa. Daha nekadar düşecen zarar üstüne zarar

    VAKBN 🔥🔥🔥🔥Dolar 8.27 oldu altın fırladı gümüş alım yerini solladı Euro tavan yaptı TL de kaldım nasıl yatırım yapacağım diye kara kara düşünen arkadaşlarım bu video size özel ne kadar vade koymalısınız yatırımınıza alım yeri neresi satış yaparken nasıl satış yapılmalı hepsi bu videoda 👇🔥https://youtu.be/-o-7sNuHmYA 

      VAKBN Arkadaşlar, banka hisselerinde zararım 110 bin den 50 bin TL indi. Böyle giderse çok yakında karaya geçeceğiz Allahın izniyle. İhtiyacınız olmayan para ile giriniz yoksa üzülürsünüz. Yatırım tavsiyesi değildir

        VAKBN tüm bankalar yüzde 6 yükselirken ozel bir çabamı veriyorsun yukselmesin diye hamza efendi ytd

          VAKBN nihayet kıpırdadı yerinden 😊

            VAKBN 0.25 ileri.0.25 geri bende bu kâğıda neden sövüyorlar diyordum.vallahi haklilar

            VAKBN Beyler şu hisse işini test edeyim dedim ufak miktar yatırdım amaç nasıl çalıştığını anlamak hesap özetinide t1 ve t2 diye bakiye eksi gösteriyor internette bakıca hisse satışında paranın 1 yada 2 gün içinde hesaba geçtiği yazıyor fakat neden eksi onu anlamadım acemi olduğumdan affınıza sığınırak açıklama yaparsanız sevinirim 

              VAKBN Arkadaşlar, uzun vadeli düşünüyorsanız sık sık buraya gelip üzülmeyin. Yani takibinizi haftada bir veya iki defa yapın ve sabırla beklemeye devam ediyoruz. Zarar 85 bin. Yatırım tavsiyesi değildir.

                VAKBN girdiğim güne lanet olsun devlet bankası diyip alan aklıma tüküreyim herşey aldı yurudu.kös kös seyir baktiriyor kendine.

                  VAKBN hep aynı seviyede kaldı bu 1 ileri 1 geri ytd...

                  VAKBN garanti ye bak Vakıf a bak...

                    VAKBN Ekim ayında ne olur fikri olan var mı?

                    VAKBN Arkadaşlar, haberler olumlu, yükselişe devam ediyoruz. Zarar hala çok yüksek ama gelecek olumlu. Yatırım tavsiyesi değildir.

                      VAKBN Arkadaşlar kıpırdamalar başladı. Zarar 120 bin den 90 lara indi. Böyle giderse birkaç hafta içinde zararı kapatıp kara geçebiliriz. Ama yinede temkinli olmak gerekir. İhtiyacınız olmayan para ile giriniz yoksa üzülürsünüz diyorum. Yatırım tavsiyesi değildir.

                      VAKBN dikkate mi alındı ne

                        VAKBN dolar artmaya devam ettikçe banka hisselerinde artış olacağını düşünmüyorum.

                          VAKBN Slm arkadaşlar! Bende büyük ölçekte dört büyük banka hisseleri var. YKBNK, GARAN, AKBANK, VAKBN. Zarar gün gittikçe azalıyor, inşallah yakında düzlüğe çıkarız. Piyasayadan olumlu gelişmeler oluyor ve bankaların pirim yapma zamanı geldi diye düşünüyorum. Zarar 82 bin TL. Yatırım tavsiyesi değildir.

                            VAKBN Önce yıldır. Sonra çırp 3.8 e bozdur sonra 7 yap. Senaryo belli.

                            VAKBN 6.05 ten aldım pandomi den önce hala bekliyorum

                              VAKBN Neden borsada hep yabancilar kazanıyor?çünkü adamlar kitap okuyor araştıyor bir de adamların kaynak sıkıntısı yok.mesela biz de Ali perşembe Ahmet Mergen dışında teknik analiz kitap yazarı yok olsa da kimse okumaz.Ahmet Mergen in yeni basımı yok bir ara letgo da kitap setine denk geldim okudum çok şey öğrendim.ozellikle Kurtlarla Tango Kurt Kapani ve Uygulamalı Grafiklerle Borsa çok iyi kitaplar

                              Yorum Yaz