BTCTRY / Bitcoin

ALIŞ 63.700
SATIŞ 63.740
FARK %0,38
Önceki Kapanış 63.544
Günün En Düşük Değeri 63.261
Günün En Yüksek Değeri 63.800

Bitcoin Pazartesi ( Ne Olur ? )

%53 Artar
15 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

BITCOIN GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Baz Coin BTC - CoinMarketCap
  • Market Sıralaması 1
  • BTC Cinsinden Fiyatı 1,00000 BTC
  • USD Cinsinden Fiyatı 9.276,98 $
  • 24 Saatlik Hacim 13.240.883.272 $
  • Piyasada Dolaşan Adet 18.430.331
  • Toplam Arz Edilebilir Adet 18.430.331
  • Maksimum Varolan Adet 21.000.000
  • Son 1 saatlik değişim 0,25 %
  • Son 24 saatlik değişim 0,19 %
  • Son 7 günlük değişim 1,84 %

MARKETE GÖRE DEĞERLER

05:24ALIŞSATIŞMakas(%)
Paribu 63.70063.739,99%0,06
BTCTurk 63.70063.795%0,15
Koinim 63.10264.000%1,42
05:24ALIŞSATIŞMakas(%)
Bitturk 63.40065.450%3,23
Vebitcoin 64.30063.587-%1,11
Koineks 64.449,9964.449,99%0

Bitcoin Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

BTCTRY grafiğe göre beklentim gecikti ama değişmedi düşecek olsa bile önce 9400 test etmeli 9400 kirilmazsa o zaman 8200 düşme ihtimali yükselir grafik çok sıkıştı bi düzeltme gelmeli yılsonu parasını ikiye üçe katlamak isteyenler 8000 doğru btc veya altcoin toplasın btc 8 bine düşse bile yılsonu kesin hatta %100 16 bin e çıkacaktır

BTCTRY BAT coin stop bölgesi 0.24 yükseliş için beklenen ilk rakamlar 0.32 0.35 ve 0.49 btc aşağı salmadıkça bat coin yükselir almak isteyen unutmayalım risk her zaman var herkese bol kazanclar 

    BTCUSD düşerken kim kazanır diye bir düşünün açığa satanmi yoksa elinde tutup bekleyenmi .....doğru cevabı bulduğunuz da düşerim cikarmi diyenler cevabı buldu demektir...

      BTCTRY ortamın gülü rızaesmer🌷🌷🌷ve yorumlarda emeği geçenler

        BTCTRY Bu işte uzun vadeli düşünün size tavsiyem bu fiyatlardan coin toplayıp yılsonuna kadar bekleyin btc bin dolar yükselmiş düşmüş bunlar normal ben XZC coin alıp yılsonuna kadar bekliycem bugün 100 dolar kazanıp obur gün 100 dolar kaybedip kafa yoracaginiza alın bi coin koyun kenara hayatın tadını çıkarın platformdan çıkıyorum XZC XTZ ETC BCH DASH XRP ONT ATOM ister sepet yapın ister tek coin alın yılsonu platforma tekrar giriş yapıp bana dua eden varmı diye bakacam

        BTCTRY bitcoin bence yalan oldu.kaymagini yiyen yedi bundan sonrasi yalan :)

          BTCUSD Rahatladı namusuz :) 

          BTCUSD Surekli d btc den bisey beklemeyin biraz izleyelim ilerdeki gunlerde bunlar hepsi bilgi olacak, dun geceden beri ne direnc birakti ne d destek hepsini karmakarisik gecip duruyor. Bi iki gune belki guzel bi kanal olusturur o zaman trading icin guzel baslangic guzel hafta...

            BTCUSD şuan bı alim firsatidir yüklü girmeyin yüzde 30 idealdir yeniden 10 bini geçmek için 9500-9600 test eder fakat talep olmazsa yeniden ordan 8800 seviyelerine duser daha önce de yazdım 7-8 binleri kimse boşuna şuan beklemesin

              BTCTRY Btc.50000den alım yazdım....

                BTCTRY Düşecek beyler sakin, az kazanacağım diye riske girmeye değmez. Sabırlı olun. Güzel günler gelecek. Selametle.

                  BTCUSD evlerin fiyatları bile yükseldi btc hala düşüyor

                    BTCUSD işte özlenen hareket, şelale mi geliyor

                      BTCUSD düşte alttan alalım nolur düş artık6binlere 7binlere🙏🙏

                        BTCUSD 8000 yolu gözüktü ama bu hep ters hareket eder ona göre suan izlemek en güzeli :)

                          BTCUSD nereye gidiyobu yinee

                            BTCUSD ya bazilari diyor yok 9500den kapaninca cikar, 5000den acilinca duser.. yav neyin acilmasi kapanmasi. 7/24 olan bir borsa, tum dunyada surekli acik. surekli diyoruz, birilerine köru körune inanmayin. okuyun, aklinizi kullanin.

                            BTCUSD Bitcoin almadan önce tether alıp ondan sonra bitcoine geçmek daha karlı oluyor mu komisyon açısindan?

                              BTCTRY Arkadaşlar merhaba Btc türkte çok ufak 1.000 ₺ gibi bi giriş düşünüyorum sizce alım için uygun rakam nedir tavsiyelerinizi bekliyorum

                                BTCUSD İkili dip gerçekleştiriyor formasyonu bozmazsa 9600 🚀 9600 üstü günlük kapanış 10289 getirebilir. Daha önceki paylaşımım geçerli bu saatlik grafik yorumudur. 3 Temmuz ve öncesi dikkat şuan aşağı yön olarak kırdı görünüyor ama aşağıda belirttiğim grafik gerçekleşirse yön yukarı❗️ 

                                Yorum Yaz