GR/$ Altın

ALIŞ 60,37
SATIŞ 60,38
FARK %0,07
Önceki Kapanış 60,37
Günün En Düşük Değeri 36,14
Günün En Yüksek Değeri 66,63

GR/$ Altın Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

%100 Artar
2 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

GR/$ ALTIN GRAFİĞİ

GR/$ Altın Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

GRDOLARALT arkadaslar dolarla altin almakla tl ile altin almak arasinda ne gibi farklar var. dolar altin alininca neye gore takibini yapacagiz. al sat icin hangisi mantikli. artisi eksisi nelerdir. bilen varsa ayrintili tazabilirmi

    GRDOLARALT altın daha düşecek mi biraz daha almak için beklemeli miyim ?

      GRDOLARALT Arkadaşlar uzun süredir yoktum, alışta kesinti yapıyorlar bu ne kesintisi bilen yazabilir mi? Aynı şey satarken de kâr dan kesinti yapıyorlar mı?

      GRDOLARALT almadım alamadım.saf saf bekliyorum.ytd.

        GRDOLARALT Yok sağol. Ben yedim de geldim, almayayım. 

        GRDOLARALT Bu düşük kredi faizleri hiç iyi olmadı ev fiyatlarındaki artışlar çok güzel ev fiyatları yüzde 20-30 arası artış olacak gibi

          GRDOLARALT Arkadaşlar kuveytturk te gram altin/ dolar arbitrajı yapılabiliyor mu?

          GRDOLARALT şuan ki en dogru yatirim nedir? dolar mi altin mi

            GRDOLARALT hayırlı olsun. 💪bu da geçer k..ç..nıza diyorlar herhalde. 

            GRDOLARALT BEKLEMEYİ BİLMEYEN KAYBETMEYE MAHKUMDUR. GÜNLÜK İŞLEM YAPMAYIN SİZ TRADER DEĞİLSİNİZ ALIN KEYFİNİZE BAKIN. SİZ YAPTIĞINIZ YATIRIM PARANIZI ZENGİNE KAPTIRMAK OLUYOR SAFLARIM BENİM.

              GRDOLARALT Kuveytturk senin bankan platformunu kullananlardan bir ricam olacak. Gram/$ alış satış bilgisi verebilirler mi? makas kaçtır? teşekkürker

              GRDOLARALT Bireysel işlem bilgilendirmesi ;Aşağıda bilgileri paylaşılan kademe işlem gerçekleştirilmiştir. Yapılan işlem, hatalı veya sizin yatırımlarınız ile örtüşmeyebilir. İlgilenen arkadaşlar için bilgilendirme amaçlıdır. Ytd Son kararlarımız mutluluk getirsin 🙋‍♂️ 

              GRDOLARALT gr/$ = ons dolar ile gram alırsınız , ons artarsa dolara geçersiniz, dolarınız artar. Dolarla gram alırsanız ons almış olursunuz yani Bu pariteyi kullanarak 6.40 dolar ortalamamı 5.65 düşürdüm. arbitraj sunan her bankadan yapabilirsiniz

              GRDOLARALT Dün 54,60 dam arbitraj yapmıştım.Keşke az bekleseymişim bugünde 54 den yaptım.Ortalamam 54,45 oldu.Düşüş devam eder ve dolar yüksek kalır ise kademeye devam.Ytd

                GRDOLARALT altinda dolara gecis yuksekken alip dusunce yine altin almak mi boyle mi isliyo

                  Yorum Yaz