Çeyrek Altın

ALIŞ 708,12
SATIŞ 716,45
FARK %0,08
Önceki Kapanış 722
Günün En Düşük Değeri 719,87
Günün En Yüksek Değeri 725,61

Çeyrek Altın Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

%56 Artar
61 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

ÇEYREK ALTIN GRAFİĞİ

ÇEYREK ALTIN BANKA KURLARI

15:52ALIŞSATIŞMakas(%)
TEB 658,75746,94%13,39
15:52ALIŞSATIŞMakas(%)
EnPara 358,24385,88%7,71

Çeyrek Altın Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

ceyrek-altin Temmuz ayında 659 tl den aldığım çeyrek altınlar 6 ay geçmesine rağmen sadece 60 tl üzerine kattı yani şuan bile aynı yerinde dolaşıp duruyor.Güvenilir mi bilemedim

ceyrek-altin burada 725 iken .kuyumcunun 760 demesi tam bi sahtekarlık.o yüzden bitcoin kripto para dışında altına yatırım yapmam

ceyrek-altin Düşüş devam edecek mi ? Bilgisi olan

    ceyrek-altin Kredi cekip altın alınırm sizce daha yuksel cek diye duymustum da

      ceyrek-altin TAHMİNİMCE YAKIN ZAMANDA HASTALIKDAN DOLAYI BU DÖNEMDE ALTINA YATIRIM ÇOK DEGERLENECEKTİR PANDEMİ DOLAYISIYLA KAPANAN DÜĞÜN SALONLARI VS ALTINI CİDDİ BİR SEKİLDE ETKİLEYECEKTİR GİBİ DÜŞÜNÜYORUM

      ceyrek-altin Gram altın son durumu ne olacak beyler

        ceyrek-altin Ne edisiz laaaa

          ceyrek-altin Tepki yükselişleri olsada yön aşağıya doğru aşı haberleri geldikçe düşmeye devam eder. Ytd

            ceyrek-altin Uzun vadeci olarak 5 tane çeyrek aldım, bu seviyeler fırsat benim için

              ceyrek-altin çeyrek altın 6 ay önce 680 tl idi hadi diyelim altın iyice düştü 680 tl den aşağı ya düşecegini sanmıyorum demem oki uzun vadede altın her zaman kazandırır 6 ay riskli diyebilirim 1 sene garantili diyebilirim

                ceyrek-altin Uzun vadede kademeli olarak alicam bu düşüş uzun vadeyici sevindirir

                  ceyrek-altin altın düşermi çıkarmı bilmem bildiğim şu ben hiç bir kişinin para hisse senedi için kazı yaptığını görmedim

                    ceyrek-altin Biden dolar basıp faizi yükseltecek. Yatımcılar parayı dolara kaydıracak. Tahminimce Altın bu yıl kazandırmayacak hatta zarar bile ettirebilir. O yüzden altına yatırım riskli bence. Zaten yeterince değerlenmiş. Pandemi de biterse düşüşü destekler. Tabii bu benim şahsi düşüncem.

                      ceyrek-altin Pendik ve çevresi 20 çeyrek altın satışı yapıcam almak isteyen yoruma yazabilir

                      ceyrek-altin arkadaşlar boş boş yorumlar yapip yatirim tavsiyesi vermeyin millete

                      ceyrek-altin Şu durumda çeyrekteki düşüş devam eder mi sizce? Bugünden almak mantıklı mı ?

                      ceyrek-altin O my god dolar yükselişemi geçti.

                      ceyrek-altin Düşüş devam eder gibi

                        ceyrek-altin riske girip çeyrek alıyorum şimdi? daha da düşer mi ki? zaten yılbaşı geliyor sonra tavan yapmasın ne diyorsunuz?

                        ceyrek-altin Cep telefonundan kripto para üretmek artik çok kolay. Bee Network uygulamasını android & ios mağazalarından yükleyip "dragut48" referansi ile üye olun ve 1BEE edinin. Günde 1 tık ile beecoin üretmeye baslayin. Yeni coin olduğu icin kazımı çok yüksek.2021 eylülde satışta.

                          Yorum Yaz