Ons

ALIŞ 1.571,31
SATIŞ 1.571,59
FARK %0,07
Önceki Kapanış 1.562
Günün En Düşük Değeri 1.556,64
Günün En Yüksek Değeri 1.575,84

Ons Altın Pazartesi ( Ne Olur ? )

%64 Artar
149 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

Ons Al/Sat İşlemleri (Günlük)

ONS ALTIN GRAFİĞİ

Ons Altın Yorumları

Yorum Yaz

ons bu analiz adı altinda geçinip uzun uzun yazılar teknik terimler analizler grafikler ekleyip yorum yapanların birçoğu ordan burdan kopyala yapıştır yapıp milleti yanlış yönlendirmeyi bırakın artık.

ons 24 ARALIK: Abd endexler-20:00 Erken kapanış Altın,Petrol: 20:45 Erken kapanış 25 ARALIK:Hepsi Kapalı 26 ARALIK: Abd Endexler-09:00 geç açılış. Pariteler -AÇIK Altın,Petrol-AÇIK 1 OCAK -Hepsi kapalı

ons Yok çinle abd anlaşacak falan filan sakın altın almayın diyen birileri var buralarda abd çin anlaşması diye bişey yok ayın 15 inde ve altında düşmeyecek inanmayın bu safsatalara alın alın alın altın alın ✈️✈️✈️🥰🚀

ons sa arkadaşlar 255 gram altınım var kaç dolar yapar

ons Altın’da Yön Değişiyor Mu? 📙Detaylı #XAUUSD analizimizi okumak için; https://gann.market/altinda-yon-degisiyor-mu

    ons dediklerimiz bir bir cikiyor.. simdiki hedef 1520. daha sonrasinda 1500. ytd.

      ons işte beklediğimiz hareketler bunlar yarın birazdaha salmalı

        ons biraz toparlan rahat nefes al yigidim

          ons  

            ons Çin ve abd anlaşmasına sıcak bakılıyor asya borsası onu fiyatlardı.. Ilımlı geçmesi bile iyidir. Belirsizliği bitirir kasıma kadar. Anlaşma sağlanırsa zaten sağlam bi düşüş görücez. 290 dan giriş için emir vermiştim küçük azdaha bekleyip kademe yapıcam. 4 parça alımdan 1 sini yapmış olucam. BU HAFTAYI İYİ DEĞERLENDİRİP SABRETMEMİZ GERELİYOR. ANLAŞMA ONS DİPLERE GETİRİCEK. MB FAİZİ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMŞİ DEĞİL ZATEN DOLAR 2 KURUŞ ANCA OYNUCAK. KADEMESİZ ALIM SAKINNN YAPMAYINNN.......

              ons yav arkadas abd iran barış gosterileri mi yapti nooldud bu hala dusuyor ya

              ons gram altında 283 altına düşmedikçe yön yukarı... 

                ons dehaydiii aşağılarda bekliyik seni ons efendi

                  ons 290.51 den 34 grm girilmiştir saat 1300 te haydi hayırlısı şuan ıyı gidiyor

                  ons Yatırım tavsiyesidir... arkadaşlar şuanda kesinlikle altın almayın. 15ini bekleyin. 15inde ne olacağını kimse bilemez. kumar oynamak olur. sonra bak dusecek dedim. bak yükselecek dedimcilerin yorumlarını okursunuz akşama kadar. 15inden sonra duruma göre pozisyonunuzu açarsınız. yazdıklarım alsatçılar içindir. uzun vadeciler istedikleri zaman alabilir...

                  ons arkadaşlar olası bir çin vazgeçmesi neler doğurur

                  ons ons niye 1547.36 altın da beklemiyor bilen yazsın bunada kırmızı like atan tura dır 

                  ons Abd çin etkilemeyecek diyorsunuz ama etkiliyor işte

                  ons altin hedef dogrultusunda ilerliyor. hafta boyunca dusus devam ederek 1500 altini gorecektir dusuncesindeyim. ytd.

                    ons 16 Ocak AB ülkeleri tam açılıp işlemler oturunca biraz saat 11:30dan sonra tam alım fırsatı olabilir ons düşük( Çin)imza etkisi ile ve saat 14 de faiz indirimi bizim Tc mrkz bnk etkisi ile kurun doların çıkması ve 29nda Abd fed faiz kararına kadar dalgalanma ve çıkma...Burada alım satım farkı değermi dipten almaya 16nda ve 16ndan sonra dolar kurunun artma miktarının 29una birkaç gün kalaya kadar ons çıkışı ile gram tl.ye yansıması nasıl olur göreceğiz.Malum 10 Şubattan 25 Şubata alınınca ve Libya teskeresi ile yumuşana sinyali gelmişti fakat Mart sonu S400 aktivasyon ve Halk bnk. dava duruşması birleşirse borsadan ve vadeliden (düşük vade faizden )dolayı tekrar trend gram altına kayabilir.Bu arada 29nda pas geçen fed bir daha kine de pas geçer ve faz 2 görüşmeleri fos çıkarsa Çin ile ons 1675 i ilk ikinci çeyrek sonu erişebilir mi ,bekleyip göreceğiz...ytd.dir