ETHUSD / Ethereum

ALIŞ 2.380,1
SATIŞ 2.380,49
FARK %6,92
Önceki Kapanış 2.301,59
Günün En Düşük Değeri 2.218
Günün En Yüksek Değeri 2.400

Ethereum Bugunkü Beklenti ( Ne Olur ? )

%67 Artar
52 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

ETHEREUM GRAFİĞİ

DETAYLAR

  • Baz Coin ETH - CoinMarketCap
  • Market Sıralaması 2
  • BTC Cinsinden Fiyatı 0,02530 BTC
  • USD Cinsinden Fiyatı 2.383,14 $
  • 24 Saatlik Hacim 32.519.310.070 $
  • Piyasada Dolaşan Adet 115.464.144
  • Toplam Arz Edilebilir Adet 115.464.144
  • Son 1 saatlik değişim 1,70 %
  • Son 24 saatlik değişim 7,53 %
  • Son 7 günlük değişim 17,88 %

MARKETE GÖRE DEĞERLER

15:07ALIŞSATIŞMakas(%)
Bitstamp 2.379,032.381,7%0,11
Binance 241,48241,49%0,00
Bitfinex 2.378,32.378,9%0,03
15:07ALIŞSATIŞMakas(%)
CexIO 2.376,982.377,46%0,02
Bittrex 2.378,892.379,66%0,03
OkEx 2.379,652.379,66%0,00
OKCoin 2.379,652.379,66%0,00

Ethereum Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

ETHUSD Bakiyesi olan alttan toplasın. Alış yapan bozmasın madenini. Bu düşüş normal bir düşüş. Öldük bittik diye bir şey yok. Bu düzeltme elbet olacaktı. Sürekli yükselen birşey olmadığı gibi sürekli düşen birşey de mümkün değil. Yatırımcı arkadaşlar bu düşüşe gülsünler. 😊

    ETHUSD Biriler iyi topladı haaa

      ETHTRY 1400 zarar, sağlık olsun demek isterdim ama :) hayırlısı diyelim bari 🤔🥳

        ETHUSD Şimdi bu balon yüzünden sattığımız altın ve dolarlar yükselirse çok güzel gülerim. Sonumuz tımarhane :)))

        ETHUSD 𝟝𝟛𝟙 𝟘𝟙𝟚 𝟚𝟟 𝟛6 TOPLANIP ANALİZ İCİN BUYRUN BİRLİK OLALIM VATSABTAN YAZIN GRUB KURUCAM AKLI BASINDA OLANLAR YAZSIN

          ETHUSD 𝟝𝟛𝟙 𝟘𝟙𝟚 𝟚𝟟 𝟛6 TOPLANIP ANALİZ İCİN BUYRUN BİRLİK OLALIM VATSABTAN YAZIN GRUB KURUCAM AKLI BASINDA OLANLAR YAZSIN

            ETHUSD 𝟝𝟛𝟙 𝟘𝟙𝟚 𝟚𝟟 𝟛6 TOPLANIP ANALİZ İCİN BUYRUN BİRLİK OLALIM VATSABTAN YAZIN GRUB KURUCAM AKLI BASINDA OLANLAR YAZSIN

              ETHTRY Arkadaşlar Kesinlikle Panik satışı yapmayın Bu bazı olumsuz yorum yazanlar ellerinden bişey gelmeyen parasını buraya atmayıp başka şeyler yapan insanlar zarardalar ve kripto paralar çıksa mum gibi olup sesi soluğu çıkmayan ama bi 10 bin düşse aman düştü aman batıyorsunuz diyenler hep aynı Sadece sabırla beklemek lazım 1 1.5 ay öncesini hatırlayın

              ETHUSD 1500 üstü almam ytd.

              ETHTRY Bitcoin ve altcoinleri türk borsalarından daha uygun almanız için önerdiğim site binance çökme falan olmuyor dünyada en çok kullanılan uygulamalardan birisi buradan ulaşabilirsiniz. https://tek.link/Oza1

                ETHUSD Almanyadan teyzem den haber geldi aman ha satmasınlar dedi tavan yaptığı nda hiç zarar kalmaz dedi genede yatırım tavsiyesi değil

                  ETHUSD beyler binance kullanan birisi yardım edebilir mi.Btctürkten tether havale ettim binance hesabıma.Şimdi alım yapıcam da eth/usdx10 yazıyor nedir bu.normal olarak eth/usd yok mu burada

                  ETHUSD Yorumlara bakıyorumda, ne güzel birbirinizi gazlayıp hayal satıyorsunuz. 😄 yok 3 bin öncesi düzeltme, yok 5 bin öncesi düzeltme, sanal paraya güvenmeyin bu kadar, sonra Tosuncuk’un dolandırdığı insanlar gibi dımdızlak kalırsınız, kimse üzülmez halinize dalga geçerler 😃

                    ETHTRY Eth 11 den aşağı yürek dayannaz

                      ETHUSD Çok kötü battıl, 1950 den tersteyiz

                        ETHUSD Bir balondu patladı

                          ETHUSD Şimdi araştırıp bakılınca kendileri istedikleri gibi oynuyorlar elon musk alıyor yükseliyor diğer taraftan abd ekonom bakanı kripto şöyle böyle dior sonra düşüş oluyor yani dediğim gibi düşünce al yükselince kar olanı Çek takılın gitsin balon gibi kimse 2 bin dolarken bozmaz bekler belki 10 bin dolar olur DİE ama olmaz şuan kar olanı alın bekleyin

                            ETHUSD Her önüne gelen ince ince değerlendirme yapıyor araştırıyor vs bırakın atın 3,5 neyse iner çıkar işte Çekin kar edince kalsın düşer iner çıkar asansör misali takılın kazanan hep bizler olalım :)gerisi boş

                              ETHUSD 1400$ dip seviyesi dir. Felaket tellallarına bakmayın. 1400 kadarda gelirmi onuda kimse bilemez, kademeli almaya devam. Bu düzeltme vakti gelmiş ve olması gereken bir geri çekilmeydi. Bunu 1 hafta öncede belirtmiştim. 2000$ olmadan düzeltme gelmez, 2000$ aştığında %60 70 kar satışı yapalım diye belirtmiştik.

                              ETHUSD 1350$gorur bekleyin

                                Yorum Yaz