Gram Altın

ALIŞ 441,29
SATIŞ 441,97
FARK -%0,01
Önceki Kapanış 441
Günün En Düşük Değeri 438,66
Günün En Yüksek Değeri 443,54

Gram Altın Yarınki Beklenti ( Ne Olur ? )

%69 Artar
951 Oy
* Gün içerisinde 09:00 - 15:00 arasındaki sonuçlar

GRAM ALTIN GRAFİĞİ

GRAM ALTIN BANKA KURLARI

23:34ALIŞSATIŞMakas(%)
Garanti 430,29453,79%5,46
İşbank 424,89449,38%5,76
Akbank 441,02441,46%0,10
Yapı Kredi 431,57453,39%5,06
Ziraat 434,87450,36%3,56
HSBC 435,86443,22%1,69
Halkbank 423,54453,39%7,05
Vakıfbank 427,48447,48%4,68
TEB 412,39467,73%13,42
Şekerbank 429,58447,09%4,08
Kuveyt Türk 439,26442,08%0,64
IngBank 435,87447,46%2,66
23:34ALIŞSATIŞMakas(%)
TurkiyeFinans 433,24445,53%2,84
Albaraka 431,76450,26%4,28
Finansbank 428,94450,20%4,96
EnPara 431,03446,41%3,57
Denizbank 434,36450,72%3,77
ZiraatKatilim 440,60443,27%0,60
Vakıf Katılım 438,52440,99%0,56
Kuveyt SeninBankan 437,91440,72%0,64
Enpara 431,45447,75%3,78
ING 436,97448,37%2,61
Ziraat Katılım 456,17498,75%9,33
Senin Bankan 439,26442,08%0,64
OdeaBank 476,16490,15%2,94

Gram Altın Yorumları

3000 Karakter
Görsel Yükle
Yorum Yaz

gram-altin Daha çok bekleriz cokkkkkk bitmez bu ızdarp bitmez

    gram-altin Daha çok bekleriz cokkkkkk bitmez bu ızdarp bitmez

      gram-altin Daha çok bekleriz cokkkkkk bitmez bu ızdarp bitmez

        gram-altin arkadaşlar şuan gram gümüş alınırmı acaba

          gram-altin lanet gelsin şu altına bıktık yaw

            gram-altin kardan net 14 k zarar 535 zamanlarından kalma

              gram-altin Gram altında teknik falan yoktur. Bizde 2 bileşeni vardır. 1. Ons 2. Dolar. Yok 460'a çıkarsa 500 olur yok 420 olursa 400 olur. Geçin bunları milleti kandırmayın. Yarın sabah dolar 8 olsun yada tam tersi 6 olsun. Aç bak bakayım o zaman tekniğine işledimi.

                gram-altin Selçuk Geçer düşecek dedi . Buralar dutluk alın beyler,bayanlar çabuk alın yükselmeden :D

                gram-altin Altından tiksindim valla ya altın alacaksan fiziki alacaksın cekmeceye atacaksın unutacaksın bu ne ya buradan takip etmek büyük stres

                gram-altin 1 gr altın 535 TL olduğunda bozduramadım şimdi kardan net 14 k zararım var tekrar 440 dan alcaktım kafam rahat olcaktı uzun vadeciyim ama o treni kaçırdım aga o tren gitti 3 haftada 1 gr başına 75 tl uçtu gitti şimdi 440larda aklıma geldikçe üzülüyorum

                  gram-altin gram 430 düşerse alırım

                    gram-altin bu bataklıktan kaçan kurtulur başka bişey demem 6 ay surundurecek milleti yazik y.t.d

                      gram-altin Yarın için teşvik paketi sizce ne olur nasıl etkiler

                        gram-altin Arkadaşlar fikrinize ihtiyacım var ben 384 den 30 bin altın almıştım 530 larda 13 bin karım vardı ama çıkmadım 504 e düşünce 15 bin altın daha aldım şimdi altın çakıldı toplam olarak baktığımızda benim 15 bin zarardan dolayı karım 2 500 e düştü 384 den aldığım 30 bini eritti bundan sonra nasıl bi yol izlesem mantıklı olur biraz yükselince 450 falan çıkış yapıp toplam parayla giriş mi yapayım yoksa bekleyeyim mi

                        gram-altin 400 falan olmaz altın. Dolar 6.80 olması lazım şu durumda. İmkansız birşey. En fazla 435 olur. Max oda.

                          gram-altin 2 hatadır stresten saçım döküldü. 96 gram fiziki bileziği bozdurdum. Ohh kafam rahat ;)

                            gram-altin herkes alım yapiyo gozukuyo neden yukselmiyo bu

                            gram-altin Düş bakalım daha ne kadar düşcen

                              gram-altin " Herşeyin fazlası israftır ve haramdır suyunda öyle tasarruflu kullanalım.." Bu lafları hizmetinde 8 uçağı olan kişi söylüyor.

                                gram-altin Günü kurtarmak takipçilerini kaybetmemek için 5-6 aydır altın çıkacak diyen sözde analistçiler,yarın birgün altın yükselince bakın biz demiştik mi diyecek ?

                                Yorum Yaz